Literatura

Spotkanie z Tomaszem Bułhakiem w Warszawie!

Serdecznie zapraszamy na spotkanie autorskie z Tomaszem Bułhakiem, autorem książki:

 

Tata w budowie. Felietony o tym, jak być ojcem i zwariować (ze szczęścia)

 

Ilustrowany zbiór inspirujących felietonów dla wszystkich mężczyzn, w których życie właśnie wkroczyło, lub wkrótce wkroczy, DZIECKO. Pierwsza książka zilustrowana przez Marię Apoleikę, autorkę popularnych Psich Sucharków.

 

 

Które odbędzie się

14 kwietnia (czwartek) o godzinie 18:00

w warszawskim Emipku ARKADIA

Al. Jana Pawła II 82

 

Spotkanie poprowadzi, debiutujący w tej roli,

Grzegorz Kasdepke

 

Tomasz Bułhak

Długoletni student dziennikarstwa, który porzucił swój wyuczony zawód jeszcze na studiach. Były pracownik międzynarodowych firm, który teraz sprawdza, czy istnieje życie pozakorporacyjne, i współprowadzi niewielkie bistro w Warszawie. Zawsze chciał pisać, lecz nie wiedział o czym, dopóki nie urodziła mu się córka, Zu. Blogujący ojciec amator, który nie powiedział jeszcze ostatniego słowa.

 

Grzegorz Kasdepke

Najgorętsze nazwisko polskiej literatury dla dzieci. Opublikował ponad 40 książek, z których większość cieszyła się statusem bestselleru. Laureat Nagrody Literackiej im. Kornela Makuszyńskiego, nagrody finansistów BETA, nagrody Edukacja XXI (podwójnym!), Nagrody Kallimacha − za wybitne osiągnięcia w sferze edukacji, wreszcie uhonorowany nagrodą za całokształt twórczości przez Stowarzyszenie Autorów ZAiKS. Tym razem debiutuje w roli prowadzącego spotkanie autorskie.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 11 kwietnia 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca