Literatura

3. Slam Poli-Amori w Teatrze WARSAWY

Kiedy: 29.04.2016 piątek
Start: 20.00
Gdzie: Teatr WARSAWY Rynek Nowego Miasta 5/7
Za ile: 5 zł ; slamerzy free


Prowadzi: Kuba Przybyłowski/Ptak Piwniczny

 

Zapraszamy na Slam Polityczno-Amoryczny w Teatrze Warsawy POLI-AMORI 3.

W tym miesiącu slamowi będzie przyświecać motto „NO WOMAN NO KRAJ”. Uznaliśmy, że ten cytat doskonale odzwierciedla nastroje ostatnich kilku tygodni.
Jeśli wciąż nie dostałeś 500 złotych na drugie dziecko, to zapraszamy na slam. Dostaniesz 5 stów za wygraną.


Uczestników zapraszamy do wcześniejszych zapisów za pośrednictwem FB – jako wiadomość. Można zapisywać się również tuż przed slamem – opcja tylko dla spóźnionych, ponieważ liczba występujących jest ograniczona do 16 slamerów.

 

Do wzięcia udziału zapraszamy wszystkich, których twórczość związana jest z poezją. Występy standupowe dopuszczamy tylko w formie poetyckiej. Raper też poeta.

W tym miesiącu slam odbędzie się wyjątkowo nie na foyer teatru, a w sali teatralnej. Jeśli macie ochotę zaprezentować swoje wiersze na profesjonalnej warszawskiej scenie – utrzymanej w klimacie dawnego kina WARS – zapraszamy. Napoje bardziej i mniej wyskokowe – dostępne na miejscu. Odpowiednie wyciszenie sceny pozwoli nam nie przeszkadzać sąsiadom oraz cieszyć się poezją bez ograniczeń czasowych wydarzenia.

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 kwietnia 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca