Literatura

Plebiscyt na Nagrodę Czytelników Wielkiego Kalibru

W ramach Międzynarodowego Festiwalu Kryminału Wrocław 2016 zostanie przyznana Nagroda Czytelników Wielkiego Kalibru. Laureat otrzyma nie tylko statuetkę, ale także nagrodę pieniężną ufundowaną przez CBS Reality.

Kapituła Nagrody Wielkiego Kalibru w składzie: Janina Paradowska, prof. Małgorzata Omilanowska, Marcin Baran, Witold Bereś, Marcin Maruta, prof. Zbigniew Mikołejko, Marcin Sendecki i Grzegorz Sowula nominowała do trzynastej edycji Nagrody Wielkiego Kalibru następujące powieści:

1. Wojciech Chmielarz, Wampir (Wydawnictwo Czarne)
2. Mariusz Czubaj, Piąty Beatles (Wydawnictwo W.A.B.)
3. Katarzyna Kwiatkowska, Zbrodnia w szkarłacie (Społeczny Instytut Wydawniczy Znak)
4. Remigiusz Mróz, Kasacja (Wydawnictwo Czwarta Strona)
5. Remigiusz Mróz, Zaginięcie (Wydawnictwo Czwarta Strona)
6. Jakub Szamałek, Czytanie z kości (Wydawnictwo Muza)
7. Marta Zaborowska, Gwiazdozbiór (Wydawnictwo Czarna Owca)

Czytelnicy mogą głosować na najlepszą według nich powieść, wysyłając SMSy na numer 514 025 729 według następującego wzoru: numer nominowanej książki spacja tytuł (bez polskich znaków) spacja dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres). Ważne: każdy może wysłać tylko jeden sms! Opłata za sms: według taryfy operatora.
 
Głosować można do północy 3 czerwca 2016. Nazwisko zdobywcy Nagrody Czytelników Wielkiego Kalibru zostanie ogłoszone podczas Gali wręczenia Nagrody Wielkiego Kalibru, która odbędzie się 4 czerwca 2016. Laureat Nagrody Czytelników otrzyma statuetkę oraz nagrodę pieniężną w wysokości 5000 złotych, ufundowaną przez CBS Reality. 

Spośród wszystkich głosujących zostanie rozlosowanych 15 osób, które otrzymają kryminały-niespodzianki. Nazwiska wygranych zostaną ogłoszone na łamach Portalu Kryminalnego do 10 czerwca.

Międzynarodowy Festiwal Kryminału odbędzie się w dniach 30 maja – 5 czerwca 2016 i jest częścią literackiego programu Europejskiej Stolicy Kultury i Światowej Stolicy Książki UNESCO Wrocław 2016. Więcej informacji na festiwalowej stronie oraz na FB: facebook.com/FestiwalKryminalu. Dołącz do wydarzenia: http://bit.ly/mfk2016

 


przysłano: 5 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca