Literatura

Slam – Madziarskie Tripy w WARSawie

Kiedy: 18.05.2016 środa
Gdzie: TEATR WARSawy, Rynek Nowego Miasta 5/7
O której: 20.00
Za ile: 5 PLN (występujący wchodzą za darmo)

 

Slam poetycki to znów coraz bardziej popularna forma publicznej rywalizacja poetów, performerów, ludzi związanych z kabaretem, teatrem lub hip-hopem czy różnej maści ciekawych sceny amatorów. W Polsce wraca do łask, na Węgrzech święci triumfy. Przed nami niepowtarzalna okazja by pokazać jak się robi slamy w Polsce najlepszym madziarskim kolegom!

 

Atrakcja wieczoru to występ genialnych slamerów z Węgier: formacji Gourmand, która w unikalny sposób miesza slam poetry i współczesną poezję z elementami jazzu, hip-hopu i funk, dodając do tej mieszanki trochę elektroniki. W utworach skomponowanych „na teksty poetyckie” luźne bity hiphopowe spotykają się ze światem jazzowych harmonii oraz atmosferą muzyki filmowej czy lekkich improwizacji muzycznych.
Na scenie najlepsi węgierscy slamerzy: Pion István , Simon Márton i Kristóf Horvath!!!


Teksty w tłumaczeniu: Anna Butrym
http://www.gourmandmusic.hu/

 

Potyczka w języku polskim i angielskim zostanie rozegrana w systemie pucharowym z maksymalnie 16 uczestnikami. W każdej z trzech rund będzie odpowiednio 2,5 min, 3 min i 3,5 minut na prezentację przed publicznością, która zdecyduje o dalszym ewentualnym awansie.


Dla najlepszego slamera przewidziana nagroda – 500zl!
Dla wszystkich innych doskonała zabawa, może książki też i dużo wina!

Wejście dla publiczności: 5zł

 

Po turnieju możliwość spożytkowania energii na słowno-muzycznej improwizacji, która kontynuację może mieć MiTo w najbliższą sobotę , ale o tym jeszcze sza!!

Chodźcie pokrzyczeć na poetów w różnych językach!

Teoria i teksty slamowe, w bloku węgierskim w najbliższym numerze Kwartalnik Literacki FA-art !

 

Prowadzenie: Kuba Malinowski

Zgłoszenia na adres: monika.blaszczak@hunginst.pl do godz. 15.00 18 majalub pół godziny przez rozpoczęciem turnieju

Wszystko w ramach Warszawskie Targi Książki / Warsaw Book Fair i Roku Kultury Węgierskiej.

 

FB: https://web.facebook.com/events/529363070599835/

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 18 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca