Literatura

„Jeden wieczór w Paradise” - Debiutancka książka blogerki i recenzentki

„Jeden wieczór w Paradise” nie jest komedią ani romansem, ale słodko-gorzką powieścią obyczajową, która swoją realistycznością bawi i wzrusza do łez. Ten debiut literacki Magdaleny Majcher, autorki popularnego bloga „Przegląd czytelniczy”, ukaże się 18 maja nakładem Edipresse Książki.

 

Choć Marianna już dawno przestała być szczęśliwa w małżeństwie, to nie próbuje nic zmieniać w swoim życiu. Dla dobra rodziny i dzieci rezygnuje z własnych potrzeb oraz pragnień. Jednak kiedy przypadkiem spotyka swoją dawną miłość, postanawia zaryzykować i postawić na szali całe swoje dotychczasowe życie…

 

Marianna ma 36 lat, jest nauczycielką, żoną Pawła i matką Ani i Mateusza. Choć dla osób z zewnątrz jej małżeństwo może wydawać się wzorowe, to w rzeczywistości jest fikcją. Marianna jeszcze do niedawna próbowała odnaleźć nić porozumienia z mężem, jednak poddała się, nie widząc rezultatów swoich starań. Postanowiła biernie przyglądać się swojemu spokojnemu i ustabilizowanemu, ale nieszczęśliwemu życiu. Do czasu, kiedy na horyzoncie pojawia się mężczyzna z przeszłości, o którym bohaterka tak naprawdę nigdy nie zapomniała. Mężczyzny, który był jej największą słabością, przy którym traciła głowę i o którym nieustannie marzyła. W końcu Marianna decyduje, że choć raz pomyśli tylko o sobie i wdaje się w romans z Konradem. Jeszcze nie wie, jaką cenę będzie musiała za to zapłacić…

 

Decydując się na romans, wplątała w tę sytuację siebie, męża oraz dzieci. (…) Czuła się rozbita. Z jednej strony towarzyszyła jej euforia, czuła się atrakcyjna, pewna siebie i w końcu doceniona przez mężczyznę. W jej brzuchu trzepotały motylki. Miała ochotę podzielić się swoją radością z całym światem. Jednak z drugiej strony przytłaczała ją myśl, że znalazła się w sytuacji, z której nie było dobrego wyjścia.

 

„Jeden wieczór w Paradise” to bezkompromisowa powieść o tym, że trzeba stracić wszystko, aby docenić to, co się miało, a także jak trudne jest dojrzewanie do prawdy i dostrzeganie własnych błędów. Magdalena Majcher nadaje wierności, uczciwości i zdradzie zupełnie nowego znaczenia. Autorka prezentuje niebłahą książkę z przesłaniem, w której – jak w życiu – nie brakuje śmiechu, łez, dramatów i sytuacyjnych absurdów.

 

 

O autorce:

Magdalena Majcher  – codziennie wystukuje na klawiaturze nowe teksty. Pracuje w charakterze copywritera, publikuje opowiadania w prasie kobiecej, prowadzi blog literacki „Przegląd czytelniczy” i pisze kolejną powieść. Uwielbia Bałtyk i gorącą czekoladę z bitą śmietaną, posypaną wiórkami czekoladowymi, ale to jedyne, co łączy ją z książkową Marianną, bohaterką jej debiutanckiej powieści „Jeden wieczór w Paradise”. Prywatnie jest spełnioną mamą dwóch synów i szczęśliwą żoną.

 

Dane wydawnicze:

Autor: Magdalena Majcher, tytuł: „Jeden wieczór w Paradise” Edipresse Książki, ISBN 9788379452897, cena: 39,90 zł, format:  135 mm x 205 mm, liczba stron: 304,  oprawa miękka ze skrzydełkami, data premiery: 18 maja 2016 r.

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 19 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca