Literatura

Slam wieńczący warsztaty Slammin’ Stereotypes w Opolu

Kiedy: 29.05.2016 niedziela
Gdzie: Kawiarnia LABA, Spacerowa 16, Opole
O której: 19.00
Za ile: wstęp wolny

 

Od 26 do 30 maja 2016 r. Instytut Współpracy Kulturalnej z Zagranicą (ifa) organizuje w Opolu wspólnie ze Związkiem Młodzieży Mniejszości Niemieckiej, Kreisjugendring’iem z Wuerzburg’a oraz Centrum Kultury Niemieckiej z Kijowa „Widerstrahl“ warsztaty slamu poetyckiego pt. „Slammin’ stereotypes – Mówimy NIE stereotypom“.

Zaproszonych do udziału w projekcie zostanie grupa 15-osobowa, po 5 osób z Polski, Niemiec i Ukrainy. Projekt organizowany jest juz po raz drugi, ale w tym roku w wyjątkowym międzynarodowym kręgu. Tematem wiodącym warsztatów są uprzedzenia, stereotypy, walka z wielopłaszczyznowym wykluczeniem oraz dyskryminacja wśród młodzieży.

29 maja 2016 r. jednym z najpiękniejszych miejsc w Opolu, na wyspie Bolko, w kawiarnii LABA, odbędzie się OpenAir-Poetry-Slam-Evening. „Świeżo upieczeni“ slamerzy będą mieli niepowtarzalną okazję przedstawić się tego wieczoru opolskiej publicznością, prezentując tym samym powstałe w czasie warsztatów teksty. Najlepsze występy zostaną nagrodzone! Wieczór uświetnią również występy polskich slamerów. Zapraszamy!

 


przysłano: 28 maja 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca