Literatura

Szokująca „spowiedź” Dawida Ozdoby – najlepszego tancerza erotycznego w Polsce

Jego pokazy obejrzały tysiące kobiet na całym świecie. Panie pragną go tak bardzo, że knują intrygi, by zaciągnąć go do łóżka, a mężczyźni z zazdrości są żądni jego krwi. Krążą legendy o tym, z kim był, dla kogo i gdzie tańczył oraz z jakiego powodu wciąż pozostaje singlem. Anna Bogusławska, menedżerka i wieloletnia przyjaciółka Dawida Ozdoby, ujawnia barwne i kontrowersyjne detale z życia najlepszego i najbardziej znanego tzw. polskiego chippendalesa. Książka „Wieczór panieński – cała prawda” ukazała się 15 czerwca nakładem Edipresse Książki.

 

Pajac w stringach, pedał, wysmarowany oliwką mięśniak, męska prostytutka – to tylko niektóre z określeń, jakie wielokrotnie czytał o sobie w Internecie Dawid Ozdoba. Mało kto wie, że bycie tancerzem erotycznym oznacza lata ciężkiej pracy, nieprzespanych nocy, morderczych treningów i restrykcyjnych diet. A wszystko po to, by choć na jedną noc, kobiety mogły spotkać, zobaczyć i poczuć ideał męskiego piękna oraz obejrzeć perfekcyjne show. W końcu za to właśnie płacą. Dawid Ozdoba, twórca BadBoys – najbardziej znanej i profesjonalnej grupę tancerzy erotycznych w Polsce, zaprasza Czytelników za kulisy świata, który do dziś owiany był aurą tajemniczości. Książka „Wieczór panieński – cała prawda” powstała na podstawie dzienników tancerza oraz jego rozmów z Anną Bogusławską, w których po raz pierwszy zdradza sekrety tzw. chippendalesów – również te prywatne, przez lata będące tematem tabu.

 

Dawid Ozdoba otwiera się przed Czytelnikami, jak nigdy dotąd. Opowiada o swoim dzieciństwie, rozwodzie rodziców, młodości spędzonej w Szczecinie opanowanym przez lokalną mafię i gangi. Wspomina zdobycie dwóch tytułów inżynierskich oraz walkę MMA z Robertem „Hardkorowym Koksem” Burneiką. Zdradza, jak na początku jego kariery jako tancerza erotycznego reagowali najbliżsi oraz jak jego sukces wzbudził zawiść u rzekomych przyjaciół i przysporzył nowych wrogów. Dawid Ozdoba opisuje trudną drogę, jaką pokonał, aby stać się numerem jeden. Podkreśla, że kocha swoją pracę, która jest dla niego osobistym szczęściem i spełnieniem, ale ukazuje też ciemną stronę swojego sukcesu i przyznaje się do popełnionych błędów, nieraz niosących dramatyczne konsekwencje.

 

Najważniejsze w życiu Dawida Ozdoby oraz w książce „Wieczór panieński – cała prawda” są oczywiście KOBIETY. Dawid zabiera Czytelników za kulisy szalonych wieczorów panieńskich, po których przychodziły jeszcze bardziej szalone noce – nierzadko spędzane z przyszłą panną młodą, jedną z koleżanek czy też z dwiema… Nie brakuje pobudzających wyobraźnię opisów scen seksu w różnych konfiguracjach, a nawet orgii.

 

"Przesłoniłem jej oczy opaską; od tej pory pozostawała zdana na wszystkie inne zmysły, poza wzrokiem. Ująłem jej dłoń, opuszkami jej palców dotknąłem swoich ust. Powoli zsunąłem je niżej. A ona dotykała mojego ciała: klatki piersiowej, brzucha, aż dotarła do niego, w pełnej gotowości, czekającego na pieszczoty."

 

Jednak autor ujawnia także swoją wrażliwą stronę, wspomina utracone miłości i nieudane związki. Dawid nie boi się przyznać, że samotność bywa upiorna i że jego największym marzeniem jest odnalezienie tej idealnej drugiej połowy.

  • Czy Dawid Ozdoba ma swoją sekstaśmę?

  • Jak na pokazach tańca erotycznego bawią się Polki, Litwinki, Brytyjki, a jak Niemki?

  • Czy lekarz ortopeda lub były strażnik miejski może być dobrym tancerzem erotycznym?

  • Jak wygrana w programie telewizyjnym „Amazonki” zmieniły życie Dawida?

  • Koka, marycha, dropsy… Jak używki wpływały na Dawida?

  • Jakie są najbardziej szokujące zwierzenia kobiet podczas wieczorów panieńskich?

  • Do czego są zdolni zazdrośni o swoje kobiety mężczyźni?

  • Dlaczego najlepszą zemstą na wrogu jest seks z jego kobietą?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, które chcielibyście zadać, ale być może się boicie, można znaleźć w książce „Wieczór panieński – cała prawda”.

 

 

O autorach:

Dawid Ozdoba – urodził się w Bydgoszczy, wychował w Drawsku Pomorskim i w Szczecinie. Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej. Od 2001 roku pozostaje najsłynniejszym polskim tancerzem erotycznym, guru kolejnego pokolenia tzw. polskich chippendalesów. Występował w wielu krajach Europy, wraz ze swoją grupą „BadBoys” oraz podczas pokazów indywidualnych. Bywał gościem wielu programów telewizyjnych, pojawiał się w filmach i serialach. Wygrał, razem z Agnieszką Peczyńską, reality show „Amazonki”. Jest typem „człowieka orkiestry” – ukończył kursy chirurgii fantomowej, prezentera mody, instruktora kulturystyki, tattoo, fitness, aktorski, nurka, masażysty i stylisty fryzur. Od wielu lat ćwiczy sztuki walki i taniec. Jest zawodnikiem MMA (mieszanych sztuk walki). Tworzy muzykę, jest też piosenkarzem. Uwielbia podróżować po świecie, a najbardziej kocha ciepłe kraje, gdzie uprawia sporty wodne: wakeboard i kitesurfing. Krok po kroku spełnia marzenia – kiedyś planuje mieć dom nad samym oceanem i miłość życia u boku, na którą wciąż czeka. Nazywany „Łobuzem”, od wielu lat wiedzie życie singla.

 

Anna Bogusławska – ma 31 lat. Z wykształcenia jest psychologiem, jednak zawodowo związała się z kreacją wizerunku i produkcją telewizyjną. Współproducent jednego z programów dla TVP, poza tym organizatorka różnego rodzaju imprez okolicznościowych, makijażystka i asystentka przy sesjach zdjęciowych. Menedżerka m.in. Dawida Ozdoby.

 

Dane wydawnicze:

Autor: Dawid Ozdoba, Anna Bogusławska, tytuł: „Wieczór panieński – cała prawda”, Edipresse Książki, ISBN 9788379452354, cena: 39,90 zł, oprawa: twarda, format: 130 x 195 mm, liczba stron: 256, data premiery: 15 czerwca 2016 r.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 22 sierpnia 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca