Literatura

Stacja nowa książka w ramach festiwalu Stacja literatura. 21

Rozpoczniemy w piątek 16 września rozmową o tym, jak debiutowano dawniej. Przyczynkiem będą najnowsze publikacje z serii "Klasyka z Europy": "Niedziela życia" Raymonda Queneau, "Portret artysty w wieku młodzieńczym" Jamesa Joyce’a, "Tropizmy" Nathalie Sarraute i "Morze karaluchów" Tommasa Landolfiego.

 

W sobotę 17 września o godzinie 14:00 poznamy "debiutujących w nowych rolach" – Tadeusza Dąbrowskiego (poety jako prozaika), Adama Poprawę (prozaika jako tłumacza) i Bronkę Nowicką (artystki sztuk wizualnych jako poetki).

 

Czytania z książek "Bezbronna kreska", "Epifanie" (James Joyce) i "Nakarmić kamień" oraz rozmowę z autorami poprowadzi Arkadiusz Żychliński. Dzień później spotkanie ze Sławomirem Elsnerem, Jakubem Głuszakiem i Szymonem Słomczyńskim nadzorować będzie Paulina Małochleb. 

 

W centrum niedzielnego wydarzenia, rozpoczynającego się także o godzinie 14:00, znajdą się drugie książki w dorobku dwójki poetów – "Mów" (Elsnera), "Dwupłat" (Słomczyńskiego) oraz druga pozycja translatorska Głuszaka ("21 wierszy miłosnych" Adrienne Rich).

 

Wszystkie książki zamawiać można w hurtowniach Azymut, Dictum, Matras, Platon i Olesiejuk. W specjalnej cenie dostępne są także w internetowym sklepie poezjem.pl. Dla tych, którzy wybierają się na festiwal, organizatorzy przygotowali specjalną książkową niespodziankę.

 

W ramach akcji propagowania naturalnego czytania rozdanych zostanie kilka tysięcy książkowych prezentów! Co trzeba zrobić, by je zdobyć? Napisz do 5 września na adres akcje@biuroliterackie.pl list, umieszczając w tytule Stacja nowa książka, a dowiesz się więcej! 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca