Literatura

Rozmowy z Andrzejem Sewerynem przy Krakowskim Przedmieściu

Stowarzyszenie Pisarzy Polskich zaprasza na spotkanie z cyklu Rozmowy przy Krakowskim Przedmieściu, którego gościem będzie wybitny aktor teatralny i filmowy oraz reżyser ANDRZEJ SEWERYN, znany z licznych ról, które na zawsze weszły do historii polskiego teatru i filmu, członek stowarzyszony honorowy Comédie-Française, obecnie dyrektor Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie, tegoroczny laureat Nagrody Srebrnego Lamparta dla najlepszego aktora Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Locarno za rolę artysty malarza Zdzisława Beksińskiego w Ostatniej rodzinie w reżyserii Jana P. Matuszyńskiego. Wieczór, zatytułowany „Nie tylko sobie samym, ale czemuś większemu od nas”, anonsowany jako „teatr rozmowy w liczbie radykalnie pojedynczej” – poprowadzi Sergiusz Sterna-Wachowiak, a fragmenty klasycznych rozważań o sztuce aktorskiej przedstawi Stanisław Brejdygant.  

 

8 września 2016 (czwartek), godzina 18:00, Dom Literatury, Warszawa, Krakowskie Przedmieście 87/89 (róg Placu Zamkowego). Wstęp wolny. 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca