Literatura

Slam na kontenerach vol. VI – wyzwolenie z regulaminu!

Kiedy: czwartek, 29.09.2016
Start: 20:00
Gdzie: KontenerART, Poznań
Za ile: wstęp wolny

 

Będzie to szósty – ostatni w tym cyklu slam na KontenerART. Nasz turniej na plaży przeszedł tego lata długą drogę – bawiliśmy się w turnieje bez kartek, slam improwizowany i różne sposoby głosowania. Na przestrzeni pięciu ostatnich imprez przez nasze dwie sceny przewinęło się kilkadziesięcioro poetek i poetów, którym zawsze kibicowała bardzo liczna publiczność. Dziękujemy Wam wszystkim i zapraszamy na nasze pożegnanie lata…

Tym razem, aby pokazać, że siłą i całym sensem slamów nie jest trzymanie się schematów, ale ich odrzucanie, ogłaszamy ten slam TURNIEJEM WYZWOLONYM Z REGULAMINU – szczegóły poniżej.

 

Główna nagroda to tym razem aż 300 zł.

KontenerART-em wstrząsa w tym roku seria turniejów slamerskich – UWAGA! WIDZIMY SIĘ TYM RAZEM JUŻ O 20.00 NA DUŻEJ SCENIE!

Slam poetycki czyli zderzenie stylów

 

Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest slam, to będzie to doskonała okazja do zapoznania się z energią sceniczną i siłą słowa młodej poznańskiej sceny poetyckiej. Slam jest doskonałą odtrutką leczącą z negatywnych skojarzeń na temat poezji, bo wraca do jej korzeni – żywej sztuki słowa.

 

Podczas turnieju publiczność będzie miała okazję wysłuchać i obejrzeć interpretacje tekstów wykonywanych na scenie przez same autorki i autorów, ale także kontrolować przebieg imprezy, głosując podczas wszystkich kolejnych rund na najlepszych z nich. Mocne, aktualne i dowcipne teksty w wykonaniu świetnych performerów, to według nas przepis na doskonały wieczór.

 

Każdy turniej jest inny a poeci i publiczność nieprzewidywalni, ponieważ scena jest otwarta dla wszystkich. Jeśli czujecie się mocni w piórze, uwielbiacie płynąć z improwizacją i nie lękacie się paszczy publiczności, to możecie stanąć na scenie i każdego turniejowego wieczoru zdobyć sławę zwycięzcy i pieniężną nagrodę.

Do zobaczenia na slamie!


prowadzący turnieje: Maciej Mikulewicz, Roman Franczyk
dodatkowe informacje: Poznański Slam
zapisy: poznanskislam@gmail.com

1. Organizatorem turnieju są Kontener Art, Fundacja na Rzecz Kultury Akademickiej oraz inicjatywa Poznański Slam.
2. Zarówno udział w slamie jak i wstęp są bezpłatne.
3. Zwycięzca turnieju otrzyma nagrodę pieniężną 300 zł. Pieniądze zostaną przekazane w gotówce po zakończeniu turnieju lub za pomocą przelewu bankowego w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu turnieju.
4. Osoby chcące wystąpić w slamie dokonują zgłoszenia drogą mailową na adres poznanskislam@gmail.com na tydzień przed turniejem bądź bezpośrednio u organizatorów w dniu turnieju, o ile lista nie będzie już zamknięta.
5. Organizatorzy mają prawo zamknąć listę w dowolnym momencie.
6. Ten turniej jest slamem wolnym, dowolnym, uwolnionym. Każdy z jego uczestników jest ograniczony jedynie czasem pojedynczego występu – do ok. 3 minut. Dogrywka to ok. 1 minuta.
7. Zachęcamy uczestniczki i uczestników do prezentowania podczas występu własnej twórczości, ALE podczas wolnego turnieju nie traktujemy tego jako ścisłej zasady. Jeśli podczas występu będziecie prezentować tekst innego autora, musicie to jedynie zaznaczyć na początku występu.
8. Slam zostanie rozegrany systemem pucharowym. Uczestniczki i uczestnicy pierwszej rundy zostaną przeciwstawieni sobie poprzez losowanie. Osoba, która wygra w danej rozgrywce przejdzie do następnej rundy. Liczba rund będzie zależała od liczby zgłoszeń. O zwycięstwie w danej rundzie decyduje publiczność poprzez głosowanie. Kto otrzyma większą liczbę głosów, wygrywa. Jeśli jednak macie ochotę wystąpić przeciw komuś konkretnemu (w pierwszej rundzie), to powiedzcie o tym prowadzącemu, a zostaniecie sobie przeciwstawieni wedle życzenia.
9. Jeżeli podczas pojedynku slamerów głosy publiczności rozłożą się po równo, wówczas odbywa się dogrywka.
10. Można więc także: występować zespołami, korzystać z rekwizytów, występować przy dźwiękach muzyki i korzystać z wolności, której ten regulamin nie ma zamiaru i szansy opisać w pełni.
11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystania dokumentacji występów (obejmującej wizerunek uczestników – udział w slamie oznacza złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie prawo do utrwalenia i rozpowszechniania przez Organizatorów wizerunku uczestnika) w celach promocyjnych i dokumentacyjnych.
12. Rozwiązywaniem kwestii nieuwzględnionych w regulaminie oraz jego interpretacją zajmuje się osoba prowadząca turniej.

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 20 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca