Literatura

Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie - Spotkania autorskie

Serdecznie zapraszamy na spotkania z autorami wydawnictwa Edipresse Książki podczas Międzynarodowych Targów Książki w Krakowie (27-30 października, ul. Galicyjska 9).
 
Na stoisku Edipresse Książki (hala Wisła, stoisko D59) swoje książki będą podpisywać:
- Krystyna Podleska, Ilona Felicjańska (PIĄTEK 28.10)
- Radosław Piwowarski, Andrzej Krzywy, Dominika Kulczyk, Krzysztof Gójdź, Kamil Durczok, Robert Biedroń i Magda Łyczko, Marika Marta Kosakowska, Marcin Kydryński, Jacek Bonecki, Lara Gessler, Mariola Bojarska-Ferenc, Maria Pakulnis i Janusz Mizera, Małgorzata Kalicińska, Michel Moran, Ryszard Kalisz (SOBOTA 29.10)
- Joanna Jabłczyńska, Karol Jabłoński i Wojciech Zawioła, Leon Myszkowski, Dorota Mirska-Królikowska, Alina Wajda (NIEDZIELA 30.10)

Na stoisku Platon (hala Wisła, stoisko C58) swoje książki będą podpisywać:
- Ilona Felicjańska, Kamil Durczok, Anna Bogusławska (SOBOTA 29.10)
- Agnieszka Dydycz, Ewa Zdunek (NIEDZIELA 30.10)
 
Na stoisku Ateneum (hala Dunaj, Stoisko A6) swoje książki będą podpisywać:
- Beata Lewandowska-Kafran, Andrzej Krzywy, Daria Ładocha, Robert Biedroń i Magda Łyczko, Krystyna Podleska (SOBOTA 29.10)
- Elżbieta Sęczykowska (NIEDZIELA 30.10)
 
Na stoisku Super Siódemka (hala Wisła, stoisko C55) swoje książki będą podpisywać:
- Anna Jurksztowicz, Jan Kuroń, Hanna Bakuła, Marta Motyl, Michel Moran (SOBOTA 29.10)
- Krzysztof Łoszewski (NIEDZIELA 30.10)

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 28 pazdziernika 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca