Literatura

Monika Sawicka z książką „Kolorowych snów” w Empiku Plac Wolności

Czy jedna chwila może zmienić wszystko? Natalia, bohaterka powieści Moniki Sawickiej, przekonuje się o tym na własnej skórze. Niespodziewanie dostaje informację, która wywraca jej życie do góry nogami. Autorka serwuje czytelnikom kolejną dawkę niezapomnianych wzruszeń. 30 lipca w salonie Empik Plac Wolności pisarka spotka się z czytelnikami i zdradzi losy bohaterki swojej najnowszej książki „Kolorowych snów” (Czwarta Strona).

 

Natalia prowadzi dynamiczne życie dwudziestolatki. Wszystko się zmienia wraz z druzgocącą diagnozą – białaczka. Początkowo dziewczyna nie wie, jakie zagrożenie niesie ze sobą choroba. Leczenie wyrywa ją z codzienności. Zmuszona jest do odłożenia marzeń na półkę i zmierzenia się z nowotworem. To co dla niej się dotychczas liczyło, przestaje mieć znaczenie. Mimo przeciwności nie zabraknie jej energii, by walczyć o siebie i innych. Natalia może pomóc wielu osobom, tylko czy podejmie się tego trudnego zadania? „Kolorowych snów” to poruszająca i niezwykle zaskakująca opowieść o chorobie, tęsknocie oraz stracie.

 

Monika Sawicka – pisarka i dziennikarka. Pisze powieści obyczajowe, w których opowiada o miłości, przyjaźni, ale także o ludzkich słabościach i codziennych problemach. W dorobku ma kilkanaście książek, m.in. bestsellerowe powieści „Kruchość porcelany” oraz „Serwantka”.

 

od: 30 lipca 2019, 18:00
do: 30 lipca 2019, 20:00 Empik Plac Wolności, Poznań, ul. Ratajczaka 44
Poznań

przysłano: 26 lipca 2019 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca