Literatura

Nowy TOPOS 4/2020 już w sprzedaży!

Gratka dla miłośników dobrej literatury, zwłaszcza zaś poezji!
 

Ukazał się właśnie nowy zeszyt dwumiesięcznika literackiego „Topos” o zwiększonej objętości i aż z trzema tomami wierszy. Cena czasopisma nie ulega zmianie.
 

W numerze m.in. kontynuacja tematu CZESI. Tym razem bohaterami numeru są Štĕpánek, Doležal, Mazal, Kroutvor, Hrabal, Deml i Zahradníčkova.
 

Prawdziwym rarytasem są „Powroty w «domowe progi»”, opracowane przez Krzysztofa Burka i po raz pierwszy podane do druku fragmenty dzienników wybitnego krytyka literackiego Tomasza Burka.
 

W numerze m.in. relacja z gali wręczenia Nagrody ORFEUSZ im. K. I. Gałczyńskiego oraz laudacje Antoniego Libery, Bronisława Maja, Jarosława Ławskiego, Anny Legeżyńskiej i Marka Zagańczyka.
 

Do numeru zostały dołączone aż trzy tomy poezji Biblioteki „Toposu”:

– „Choć nasze łodzie przeciekają… notatki lipnickie” Krzysztofa Budziakowskiego
– „Ptaki, ptaszki” Mirosława Dzienia
– „Żywioły” Macieja Mazurka
 

Dwumiesięcznik literacki TOPOS dostępny jest u wydawcy – Towarzystwa Przyjaciół Sopotu w Dworku Sierakowskich oraz w sieci salonów EMPiK.

Zamówienia prosimy kierować na adres: prenumerata@tps-dworek.pl

Po więcej informacji zapraszamy na stronę TOPOSu - http://topos.com.pl/ oraz https://tps-dworek.pl/nowy-topos-juz-w-sprzedazy-2/
 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 23 pazdziernika 2020 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca