Klipy Slipknot osiągnęły na YouTube miliard odsłon. Z tej okazji metalowa kapela opublikowała kolejny.
Zespół przygotował koncertowe i nowoczesne wideo. Materiał nakręcono podczas ubiegłorocznego Knotfestu, podczas wykonania "The Shape". Zrealizowane wideo jest interaktywne i pozwala widzom na oglądanie show z dowolnej perspektywy, co jest zasługą użycia kamery 360 stopni.
- Slipknot zawsze miał jeden cel - globalną dominację - czytamy w komunikacie. - Nic się w tej kwestii nie zmieniło. Wideo do "The Shape" nakręcone podczas naszego Knotfestu z udziałem fanów oraz miliard odsłon na YouTube, dowodzi, że jesteśmy na dobrej drodze. Czy wam się to podoba, czy nie.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.