Muzyka

Interaktywny Slipknot

Klipy Slipknot osiągnęły na YouTube miliard odsłon. Z tej okazji metalowa kapela opublikowała kolejny.
Zespół przygotował koncertowe i nowoczesne wideo. Materiał nakręcono podczas ubiegłorocznego Knotfestu, podczas wykonania "The Shape". Zrealizowane wideo jest interaktywne i pozwala widzom na oglądanie show z dowolnej perspektywy, co jest zasługą użycia kamery 360 stopni.

- Slipknot zawsze miał jeden cel - globalną dominację - czytamy w komunikacie. - Nic się w tej kwestii nie zmieniło. Wideo do "The Shape" nakręcone podczas naszego Knotfestu z udziałem fanów oraz miliard odsłon na YouTube, dowodzi, że jesteśmy na dobrej drodze. Czy wam się to podoba, czy nie.

Rzeczony klip można obejrzeć pod tym adresem.

Slipknot sprzedał 40 milionów płyt na świecie. Ostatnia płyta bandu z Iowy, ".5: The Gray Chapter", pochodzi z października 2014 roku.



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
źródło: megafon.pl
przysłano: 15 maja 2017 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca