The Weeknd opublikował teledysk do kompozycji "Until I Bleed Out".
"Until I Bleed Out" zrealizowane jest w tej samej estetyce co wcześniejsze klipy The Weeknda: "Heartless", "Blinding Lights", "After Hours", oraz "In Your Eyes". Wszystkie one promują album "After Hours" z 20 marca.- Gdy zacząłem pracę nad tym albumem, w najśmielszych snach nie spodziewałem się, że premiera odbędzie się w trakcie światowej pandemii - mówi The Weeknd. - Zawsze czułem, że muzyka pomaga w ciężkich czasach, dlatego mam nadzieję, że moje "After Hours" może mieć taki sam efekt dla innych. Niesamowite jest podziwiać pracę bohaterów życia codziennego, pracowników służby zdrowia czy handlu, dostawców, kurierów - wszystkich tych, którzy są na pierwszej linii i narażają swoje zdrowie, by pomóc innym. Ten album jest dla nich i dla wszystkich, którym może przynieść choć trochę radości czy ulgi.
"After Hours" to następca wydanego w 2016 longplaya "Starboy" oraz EP-ki "My Dear Melancholy" z 2018.