Do sieci trafił teledysk do piosenki "SUCKAPUNCH" promującej siódmy, tak samo zatytułowany studyjny album You Me At Six.
Materiał na krążek powstał po burzliwym czasie, podczas którego większość zespołu musiała zmierzyć się z nowym życiem. - Od dłuższego czasu dążymy do szczęścia, zarówno zbiorowo, jak i indywidualnie, ale odkryliśmy, że szczęście to coś więcej niż tylko przyjemny stan umysłu - mówi wokalista Josh Franceschi. - Musieliśmy stawić czoła naszemu bólowi i przekuć go w coś pozytywnego. Nasz siódmy album studyjny jest wynikiem tego, że znaleźliśmy spokój i akceptację tego, co było i odeszło.Album został nagrany w studiu Karma Sound w Bang Saray w Tajlandii, do którego zespół przybył uzbrojony w wiele piosenek i pomysłów, chcąc kontynuować twórczą współpracę z producentem, Danem Austinem (Biffy Clyro, Massive Attack, Pixies). Nowy materiał inspirowany jest muzyką elektroniczną, hip hopem i R&B, a niektóre utwory wkraczają na zupełnie nowe terytorium. "SUCKAPUNCH" to brzmienie zespołu przyjmującego zmiany. You Me At Six stworzyli najbardziej eksperymentalną i osobistą płytę w ich dotychczasowej karierze.
Tracklista "SUCKAPUNCH":
1. Nice To Me
2. MAKEMEFEEALIVE
3. Beautiful Way
4. WYDRN
5. Suckapunch
6. Kill The Mood
7. Glasgow
8. Adrenaline
9. Voicenotes
10. Finish What You Started
11. What's It Like
You Me At Six to jeden z największych i najbardziej płodnych brytyjskich zespołów rockowych XXI wieku. W ciągu piętnastoletniej kariery zdobyli w Wielkiej Brytanii cztery złote płyty, a ich albumy były pięciokrotnie w Top 10 najlepszych krążków w Wielkiej Brytanii. Siedemnaście kolejnych singli z albumu "Cavalier Youth", gościło na playliście BBC Radio One. Zespół zagrał wiele wyprzedanych koncertów w USA, a ich utwory zdobywały pierwsze miejsca na liście przebojów w Wielkiej Brytanii i Australii. Latem 2019 roku You Me At Six zagrali swój największy dotychczasowy koncert - na świeżym powietrzu oglądało ich 15000 fanów podczas wyprzedanego wieczoru w Gunnersbury Park na Gunnersville Festival. Podczas ich ostatniej trasy po Wielkiej Brytanii sprzedano 40 000 biletów, w tym trzy koncerty w Brixton Academy, wyprzedając je z czteromiesięcznym wyprzedzeniem w zaledwie dwadzieścia minut.