Przed zakupem upominków kosmetycznych ważne jest, aby w pełni zrozumieć potrzeby odbiorcy. Jaki wpływ chcesz osiągnąć dzięki prezentowi? Głównym celem wysłania prezentu jest nawiązanie długotrwałej relacji z klientem. Możesz to osiągnąć, wybierając prezenty, które sprawią, że klienci Cię zapamiętają.
Wizerunek marki – jaki obraz chcesz promować? Cele marketingowe – kto otrzyma prezent? Pamiętaj, że od tego zależy dobór właściwego gadżetu reklamowego dla Twojego salonu. W tym przypadku klasyczne długopisy czy kubki nie wystarczą. Upewnij się, że upominki reklamowe są wysokiej jakości, a logo salonu lub hasło reklamowe jest dobrze widoczne.
Podwójne lusterko z metalu w korkowej obudowie
Wachlarz możliwych prezentów jest ogromny. Największą popularnością cieszą się małe, składane lusterka i grzebienie. Z tych gadżetów ucieszy się niemal każda kobieta, niezależnie od wieku! Takie upominki są małe, dzięki czemu można bez problemu włożyć je do torebki i podróżować z nimi.
Innym interesującym rozwiązaniem są słodycze oraz próbki kosmetyków ładnie zapakowane w materiałowych woreczkach. Wręczając taki upominek reklamowy, możesz mieć pewność, że budujesz wyjątkowy wizerunek swojej marki i pozostawiasz po sobie dobre wrażenie. Klientki zadowolone z jakości usług, przyjaznej atmosfery i otrzymujące niespodziewany upominek będą regularnie korzystać z usług, a do tego opowiedzą o salonie najbliższym osobom.
To jednak nie wszystkie możliwe rozwiązania. Pamiętaj, że im bardziej oryginalny kosmetyczny gadżet wybierzesz, tym lepszy osiągniesz efekt. Co jeszcze sprawdzi się w branży beauty? Oto lista:
W przypadku stałych klientek bądź partnerek biznesowych możesz pokusić się o bardziej ekskluzywne upominki jak np. skórzane kosmetyczki. Jeśli zastanawiasz się, gdzie kupić gadżety reklamowe, sprawdź opcje dostępne tutaj: https://www.tampogadzet.pl/.
Za pomocą gadżetów reklamowych wykreujesz pozytywny wizerunek swojej marki, a także zwiększysz zainteresowanie ofertą wśród potencjalnych klientek. Dzięki nim rozwiniesz swój salon niskim kosztem. Pamiętaj jednak, by wybrać takie upominki, które pasują do Twojej marki.
Kieruj się również ich jakością – upominek, który zepsuje się po kilku użyciach, nie przyniesie dobrych rezultatów, a wręcz przeciwnie, może zbudować wokół Twojej firmy negatywny PR.
Redakcja
25 z Internetu
7864 artykuły
1719 tekstów
66 komentarzy
Wywrota.pl to interdyscyplinarny serwis społecznościowy zajmujący się kulturą. Jest jednym z pierwszych portali kulturalnych w polskim Internecie – działa od 1998 roku. W tym czasie otrzymał wiele prestiżowych nagród, m.in.: Papierowy Ekran…
|