Literatura

Zdenerwowałem się

Ze względu na to, że do naszych zbiorów trafiają ostatnio bardzo dziwne teksty, o wątpliwym poziomie postanowiłem, że trzeba coś z tym zrobić. Nie chcę, żeby z Wywroty zrobiło się jakieś śmietnisko, jakiś skład gówna z którego czasami można wygrzebać jakąś perełkę, a pomału do czegoś takiego dążymy. Nie chcę nikogo obrażać, ale dział tekstowy Wywroty ma pomagać młodym pisarzom zaprezentować się w świecie, a nie umożliwić pierwszemu lepszemu kolesiowi na napisanie tekstu w stylu "co się martwisz, co się smucisz, ze wsi jesteś, na wieś wrócisz".

Pozwolicie, że przytoczę fragment maila od jednego z prawdziwych poetów: "co za pojebani ludzie, co za płytcy prości chłopi!!! Czytam sobie tą wywrotę i ci ludzie to takie biedne małe zwierzątka co to napiszą kurwa coś i już ok i poeci... ja się nie czuję poetą ale sie przynajmniej staram." No właśnie ludzie, jak chcecie coś wysłać, to chociaż się postarajcie. Apeluję o podwyższenie poziomu!

A tak, żeby nie było całkiem smutno, to powiem wam, że Wywrotka została odznaczona orderem 'dobra strona' przyznawanym przez prywatny serwis [chlip.pl:www.chlip.pl]. Jeszcze raz bardzo dziękujemy. Będziemy też na kompakcie najbliższego numeru Magazynu Internet, więc jeśli ktoś chce mieć Wywrotę na kompakcie, to niech koniecznie kupi.


przysłano: 22 marca 2000


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca