Literatura

Nowy, nowa, nowe...

Coraz częściej widuje się nowych autorów w 'Poezji', coraz mniej piszą ludzie, którzy mają już ustalony prestiż. Z ciekawostek: owocem bardzo ciekawej 'fuzji' jest wiersz Negatywki i Frances: ["Safo Słoweńska":teksty:3156].

A z nowości mamy dziś do przeczytania ["...":teksty:3139] [Ulika:ludzie:ulik], który powinien być sprawdzony przez autora przed wyslaniem (błędy, literówki! Ludzie, sprawdzajcie swoje wiersze!), jakkolwiek kompozycja dość ciekawa. Dwa wiersze [Anudy:ludzie:anuda], to ["nie ma nigdy tytulow!!...":teksty:3146]- wiersz z nutą dekadencji i rezygnacji, ciekawy- niestandardowy; oraz drugi, nie ustępujący pierwszemu w przewrotności: ["Nigdy nie ma tytułu!!!":teksty:3147]. Polecam.

[BlackFalcon:ludzie:blackflacone] przysyła swoje pastelowe wiersze (["Powiew wiatru":teksty:3161], ["Dotknąć nieba chcę":teksty:3162]) oraz ["Duch Banka":teksty:3163], wg mnie znacznie lepszy od wcześniejszych 2 'słodziutkich' textów.

Tajemniczy (na pozór) tytuł ["Poranna truskawka w z śmietaną":teksty:3164] wiersza autorstwa [pzrt:ludzie:pzrt], to niestety dość kiepski text; choć rymy są 'spooooko' ;). ["Pingwin jest ok":teksty:3166] - na pewno lepszy niż "truskawka", ale [juratanie:ludzie:juratan], zabawny pomysł i puentę zabiłeś błędami i miernym warsztatem.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 19 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca