Literatura

CZYTAJ KRK!

W Krakowie rusza w piątek akcja "Czytaj KRK!". Każdy, kto pobierze na telefon specjalną, darmową aplikację, będzie mógł w sierpniu bezpłatnie wypożyczyć jeden z dziesięciu e-booków. 

 

Wśród książek do wyboru są m.in.: "Ości" Ignacego Karpowicza, "Witajcie w Rosji" Dmitra Glukhovskiego, "Drzewo migdałowe" Michelle Corasanti, "Kongres futurologiczny" Stanisława Lema czy "Magiczne drzewo. Czerwone krzesło" Andrzeja Maleszki.

 

Jednorazowo czytelnik może pobrać jeden tytuł, który będzie aktywny przez 30 dni. Po przeczytaniu książki można będzie ściągnąć kolejną pamiętając, że nowo ściągnięta pozycja zajmie miejsce tej poprzedniej.

 

Aby wypożyczyć e-booka wystarczy ściągnąć na telefon darmową aplikację "Czytaj KRK!", a potem zeskanować kod z jednego z 200 plakatów. Sto z nich będzie rozwieszonych w różnych punktach miasta m.in. na przystankach komunikacji miejskiej, kilkanaście na krakowskich Plantach, a pozostałe w bibliotekach i instytucjach kultury.

 

"Udostępniamy czytelnikom nie lektury szkolne czy książki z domeny publicznej, ale bestsellery i nowości wydawnicze. Akcja ma na celu promowanie czytelnictwa. Do jej podjęcia zachęcił nas sukces ubiegłorocznej Wirtualnej Biblioteki Krakowa, kiedy czytelnicy po zeskanowaniu kodu mogli pobrać fragmenty blisko 70 nowości" - mówiła dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego Izabela Helbin. 

 

"Czytaj KRK!" to przedsięwzięcie realizowane wspólnie przez Krakowskie Biuro Festiwalowe i platformę e-bookową Woblink.

 

Akcja będzie miała trzy odsłony - w sierpniu, październiku oraz na przełomie listopada i grudnia. W ramach każdej z nich czytelnicy będą mieć dostęp do dziesięciu książkowych nowości

 

Za: Instytut Książki


przysłano: 6 sierpnia 2014 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca