Literatura

Wydawnictwo Psychoskok w Miasteczku Literackim Szczecin (19 – 21 czerwca)

Wydawnictwo Psychoskok zaprasza do Miasteczka Literackiego w Szczecinie w dniach 19-21 czerwca 2015 r. na Plac Lotników.

Ta trzydniowa impreza to dla miłośników literatury po raz kolejny okazja do zapoznania się z naszą ofertą wydawniczą, zakupu dobrych książek po okazyjnej cenie, ale to także możliwość spotkania ulubionych pisarzy. Nasze stoisko zaszczyci swą obecnością wspaniała śpiewaczka, malarka i oczywiście pisarka Aneta Skarżyński. W dniu 20 czerwca o godzinie 18:00 autorka powieści „Wyspy Naftalinowe” oraz „Wyspy Paprykarzowe” będzie miała swój koncert na scenie w Miasteczku Literackim, a po występie czytelnicy będą mieli okazję porozmawiać z tą wspaniałą osobowością, a także zakupić jej książki by zdobyć autograf. Serdecznie zapraszamy na stoisko Psychoskoku. Czekamy tam na Ciebie nasz drogi czytelniku.

W centrum Szczecina znów wyrośnie… Miasteczko Literackie. W 2014 roku organizatorami tego wydarzenia byli: Miasto Szczecin reprezentowane przez Szczecińską Agencję Artystyczną i Kurier Szczeciński we współpracy ze spółkami Murator EXPO – organizatorem wykonawczym i Targi Książki – partnerem merytorycznym.

Trzydniowa impreza będzie dla mieszkańców i turystów doskonałą okazją do zapoznania się z ofertą polskich oficyn wydawniczych i zakupu dobrej literatury, po okazyjnych cenach, zaś czytelnicy będą mieli okazję otrzymać autografy znanych i lubianych pisarzy.

 

Wydarzenie na Facebooku

od: 19 czerwca 2015, 09:00
do: 21 czerwca 2015, 16:00 Plac Lotników 4, 70-002 Szczecin

przysłano: 11 czerwca 2015 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca