Twoja firma ma powody do świętowania? Zorganizuj event, by wzmocnić swój wizerunek.


Powodów do świętowania może być wiele – zarówno w życiu prywatnym, jak i w świecie biznesu. Gdy prowadzisz firmę, powinieneś celebrować nawet małe sukcesy. Pielęgnowanie radości z podejmowanych działań to najlepszy motywator do podejmowania kolejnych. A jak świętować? Z pompą i pomysłem!

Jubileusz, wprowadzenie na rynku nowego produktu, otwarcie nowej siedziby, dobre wyniki sprzedażowe, wzrost wartości akcji na rynku… jak widać – sukcesy mogą być i mniejsze, i większe. Każdy z nich jednak warty jest tego, by zakomunikować o nim światu. Po co to robić i w jaki sposób? Wyjaśniamy.

 

Świętowanie sukcesów firmy to więcej niż zwykła impreza

Eventy firmowe o takim charakterze to również szansa na to, by wzmocnić wizerunek przedsiębiorstwa i stworzyć silniejszą markę. Są potrzebne zarówno w komunikacji wewnętrznej – czyli, by pokazać pracownikom, w jak prężnie rozwijającej się firmie pracują, jak i tej z otoczeniem biznesowym. Biznesowa gala, koncert czy bankiet są szansą na nawiązanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń czy zaprezentowanie swojej marki jako bardziej wiarygodnej i o wysokiej pozycji.

Nawet więc, jeśli sądzisz, że pieniądze wydane na taki event są stratą, a nie zyskiem – zastanów się ponownie. Dobrze zorganizowana impreza firmowa może stać się bardzo intratną inwestycją. Zwłaszcza, jeśli przygotuje ją wykwalifikowana agencja eventowa. Warszawa czy niewielka miejscowość na południu kraju – fachowe umiejętności robią różnicę.

 

Jaki charakter powinno przybrać świętowanie?

Nie istnieje jeden, jedyny dobry sposób na celebrowanie sukcesu – to oczywiste. Można jednak wymienić kilka typów eventów firmowych, które do świętowania nadają się najlepiej. O jakich mowa?

  • Przyjęcie dla pracowników – idealne zwłaszcza w małych firmach i do świętowania mniej znacznych okazji. Zaproś po prostu swój zespół do dobrej restauracji na wystawny obiad. Ta okazja będzie również dobra do wyróżnienia na forum najlepszych pracowników i zaprezentowania, co wspólnie udało Wam się osiągnąć.
  • Bankiet dla pracowników i kontrahentów – odpowiedni dla firm małych i średnich, organizowany bądź to w restauracji, bądź w hotelu, na stylowej sali konferencyjnej czy… pod chmurką (ale bardziej jako garden party niż piknik). Z profesjonalnym cateringiem, kilkoma przemówieniami i, ewentualnie, dodatkowymi atrakcjami.
  • Uroczysta gala – wiąże się z największą inwestycją, ale i najbardziej podniesie prestiż Twojej firmy. Zaproś na nią lokalne władze samorządowe, parlamentarzystów ze swojego okręgu, kontrahentów, kluczowych klientów, a nawet… najbliższą konkurencję. Taki event odbyć się może na dużej sali konferencyjnej lub koncertowej – niezbędna będzie scena oraz występy artystyczne. Dobrym pomysłem będzie również wręczenie na takim evencie jubileuszowych nagród i wyróżnień.

Jeśli chcesz do eventowego tematu podejść nieco bardziej kreatywnie, ciekawym rozwiązaniem będzie na przykład konferencja branżowa, którą połączysz z uroczystym bankietem. Pamiętaj jednak, że im wyższa ranga uroczystości, tym więcej formalności trzeba będzie dopełnić. Właśnie dlatego może Ci się przydać agencja eventowa. W Warszawie oraz innych miastach Polski znajdziesz wiele firm, które zapewnią Ci ekspercką obsługę. Jak wybrać tę najlepszą i co może Ci zaoferować?

 

Agencje eventowe w Warszawie: spis rzeczy, o które mogą zadbać

Dobra firma eventowa zorganizuje Twój bankiet, galę czy konferencję od A do Z. Profesjonalna aranżacja wszystkich elementów jest tym ważniejsza, im ważniejsi są goście, których zapraszasz. Polityków, ludzi kultury czy biznesu bowiem musisz zaprosić zarówno z odpowiednim wyprzedzeniem, jak i w odpowiedni sposób. Liczyć się będzie również wybór odpowiedniego miejsca. Jeśli na przykład zapraszasz gości z całego kraju, dobrym miejscem na event będzie Warszawa, do której łatwo dotrzeć nawet z najdalszych zakątków kraju. Warszawskie agencje eventowe zaś polecają organizację gali i innych spotkań na przykład w Centrum Rozrywki Hulakula zapewniającym profesjonalne zaplecze również dla biznesu.

Co jeszcze będzie należało do agencji eventowej? Wymienić można elementy takie jak:

  • stworzenie listy gości i rozesłanie do nich zaproszeń, a następnie potwierdzenie ich obecności (to ważne – zarówno ze względów formalnych, by każdego przybyłego odpowiednio powitać, jak i finansowych – mniej obecnych to m.in. mniejsza ilość potraw zapewnionych przez catering),
  • koordynacja wszystkich terminów – np. zarezerwowanie sali, zamówienie cateringu, występów artystycznych itp.,
  • organizacja recepcji eventu oraz zapewnienie hostess, które będą witać gości i udzielać im informacji czy wręczać przygotowane (również przez agencję) materiały oraz gadżety,
  • bieżąca obsługa gości.

Jak więc widać, zwłaszcza przy imprezach o szerszym zasięgu i dużej skali nieodzowne jest skorzystanie z takiego profesjonalnego wsparcia. A co, gdy chcesz po prostu poświętować w wąskim gronie? Wybierz się z zespołem do centrum rozrywki, gdzie nie tylko coś dobrego zjecie, ale i np. zagracie w kręgle, bilard czy potańczycie. To również odpowiednia forma świętowania!


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 10 sierpnia 2017

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość


lub tradycyjnie
login lub email
hasło