Segment B2B a doświadczenia nadawców i odbiorców
Nawet jedno negatywne doświadczenie przedsiębiorstwa z firmą kurierską może skutecznie zniechęcić do dalszej współpracy, jeśli kładzie się cieniem na sprawnej obsłudze klientów. Może ono dotyczyć dostawy, np. wysokiej ceny, długiego czasu dostarczenia produktu czy też braku odpowiednich form przesyłki. Jeśli chodzi o te kwestie, to jednak należy jeszcze pamiętać o nadaniu paczki – klientom firm kurierskich, czyli przede wszystkim przedsiębiorcom, także zależy na zoptymalizowaniu tego procesu.
Działając w branży B2B, powinniśmy przywiązywać wiele uwagi do kwestii nawiązania współpracy z odpowiednim kurierem. Podmiot ten powinien być znany, ceniony i pozytywnie kojarzony. Taką firmą jest GLS, marka popularna nie tylko na rynku polskim, ale również zagranicznym. Dostarcza ona przesyłki do ponad 160 krajów na świecie. W 2021 roku firma GLS Poland zdobyła Złote Godło w ramach badania Operator Logistyczny Roku. Z jej usług korzysta ponad 250 tys. klientów. Dostawca zapewnia szeroką paletę rozwiązań, których oczekują klienci. Dzięki nim nadawcy mogą budować pozytywne doświadczenia związane z przedsiębiorstwem wykorzystując element niezawodnej i szybkiej dostawy zamówienia. Dlatego GLS może być doskonałym wyborem dla działających w branży B2B.
GLS ma stosowną ofertę dla przedsiębiorstw działających w różnej skali – zarówno firm, które wysyłają np. kilkadziesiąt paczek tygodniowo, jak i nadających regularnie duże liczby przesyłek.
Firma udostępnia klientom systemy wysyłkowe, które można zintegrować z własnymi systemami. To rozwiązania, które usprawnią zarządzanie każdą liczbą paczek. Chodzi tutaj o:
Jeśli chodzi o inne ważne elementy oferty, które są oczekiwane przez klientów B2B i nie tylko, warto zwrócić uwagę na:
Ponadto firma proponuje przeróżne udogodnienia, które wychodzą naprzeciw potrzebom klientów. Opcja przekierowania paczki pod inny adres, możliwość śledzenia jej trasy czy też bezpośredni kontakt do kuriera, to rozwiązania, które przydają się nie tylko w B2B, ale w przypadku wszystkich konsumentów, którzy stawiają na przesyłki kurierskie.
Redakcja
26 z Internetu
7906 artykułów
1719 tekstów
70 komentarzy
Wywrota.pl to interdyscyplinarny serwis społecznościowy zajmujący się kulturą. Jest jednym z pierwszych portali kulturalnych w polskim Internecie – działa od 1998 roku. W tym czasie otrzymał wiele prestiżowych nagród, m.in.: Papierowy Ekran…
|