Ruszyła kampania promująca sequel "Deadpoola". Tak jak w przypadku pierwszej części, nie jest na serio.
Marketingowcy wpadli na wspaniały pomysł, by kampanię Deadpoola połączyć z tą świąteczną. W ten sposób Deadpool napisał okolicznościowy list na łamach magazynu "Good Housekeeping". Ba, jest również jego autorski przepis i porady odnośnie kojenia indyka.
Artykuły wraz z dopasowanymi, gustownymi grafikami można znaleźć na stronie pisma "Good Housekeeping".
Deadpool (Ryan Reynolds) to alter ego Wade'a Wilsona, byłego najemnika, który w obliczu śmiertelnej choroby poddał się eksperymentowi z użyciem broni X i odrodził się jako niezniszczalny, na wpół szalony antybohater. W obsadzie zleźli się także Zazie Beetz ("Atlanta") jako Domino, Leslie Uggams jako Niewidoma Al, Josh Brolin jako Cable i Shioli Kutsuna. Czarny charakter ma zagrać Jack Kesy ("Baywatch. Słoneczny patrol").
Data premiery sequela przeboju z 2016 roku została ustalona na 1 czerwca 2018 roku. David Leitch, który zdobył rozgłos, gdy razem z Chadem Stahleskim nakręcił sensacyjny hit "John Wick" z Keanu Reevesem w roli głównej, zajmuje się reżyserią nowego filmu.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.