![]() | KSK- Kabaret Hrabi 12 stycznia 2012 |
![]() | KSK- Kabaret Neo-Nówka 19 lutego 2012 |
![]() | The Umbilical Brothers - Program: Heaven by Storm 3 marca 2012 |
![]() | KSK- Kabaret Moralnego Niepokoju 3 lutego 2012 |
Tym razem szefowie Googli wybrali się w poszukiwaniu graczy komputerowych.
System, który tworzą ma "obserwować" działania graczy i na podstawie ich wyborów, dostarczać im informacje na temat wybranego produktu. Krótko mówiąc, jeśli gracz wyścigów samochodowych wybierze markę wozu, natychmiast otrzyma pakiet reklam na jego temat.
Informacje o graczu i jego preferencjach będą zbierane od początku do końca gry. Dzięki temu Google będą wiedziały, co nas naprawdę kręci i czym żyjemy w wirtualnym świecie.
Gracze nie muszą biernie przyjmować reklam. Będą proszeni o informacje na ich temat, czasem o wypełnienie jakiejś ankiety. Dzięki temu reklamodawcy zbiorą podwójny miód ze swojego pola.
Suniesz szeroką drogą Australii i dopadł cię głód? Google szybko podeślą ci reklamówkę okolicznej pizzerii. A wszystko w zasięgu jednego kliknięcia. Ktoś nam wmawiał, że że czasy faustowskie przeszły do lamusa?
Google kupiła ostatnio firmę AdScape Media, która zajmuje się reklamą w grach komputerowych. Jak na najszybszą firmę na świecie przystało, planuje wdrożenie jej do pracy na dniach i poszerzenie segmentu rynku.
ak
źródło: Rita Baum