Literatura

Nowa poezja

Dzisiaj w Czytelni można znaleźć kilku nowych autorów, a mianowicie:

[Krzysiek:ludzie:sasha] przysyła dość nietypowy, w sensie zrozumienia tematu, ["Gwałt":teksty:3084].(Jestem ciekaw ile osób podziela zdanie autora__).

'Wiersz nurtu bramowego', czyli ["Niebo":teksty:3096], autorstwa [Patelni:ludzie:asdfasdf], to krótki, dosc optymistycznie podchodzacy do tematu smierci utworek.

Następny autor, którego witamy, to [Jasit:ludzie:jas], który przysyła nam [* * *:teksty:3098]. Powiem szczerze- ja tego wiersza nie rozumiem, ale nasi czytelnicy są bystrzy, więc na pewno oni zrozumieją.

Odrobinę ambientu na codzień serwuje [Podstolina:ludzie:strangedays] w wierszu [--------------:teksty:3105]; 100% melancholii do czytania w deszczowy czwartek.

[oJciec Jonatello:ludzie:beshop] przysyła nam ciekawe 2 ciekawe texty: ["splin":teksty:3108] i ["to chyba objawienie":teksty:3109]. Trochę jednak zawiodła mnie jego interpretacja [Roty:teksty:3110], która- jakkolwiek to paszkwil- jest poezją niezbyt wysokich lotów.

[Beniamin:ludzie:beniamin] jest autorem ["Zanim stopnieje młodość":teksty:3113]- ciekawego wiersza o zimie (uczuć?), oraz ["Wychodzę":teksty:3114].

Czytajcie szybko (ale zawsze uważnie!) bo wkrótce kolejna porcja świeżych wierszy.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
kl
kl 10 grudnia 2006, 15:45
ghggggggggggggggggggggg
przysłano: 19 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca