Literatura

Nowi u naS

W moim dziale dziś debiutująca [English Girl:ludzie:englishgirl], która dopiero zaczyna pisać ("...wiersz napisany gdy miałam 14 lat"). Ciekawszy jest text ["Straciłam coś...":teksty:3177]; myślę, że wadą pozostałych jest to, że zbytnio chcą wywołać w czytelniku głębokie uczucia, do czego trzeba profesjonalnego warsztatu (["Moje myśli biją się ze sobą...":teksty:3170], ["Chcę się odizolować...":teksty:3171], ["Krzyk, slysze go...":teksty:3172], ["Kochać? Kochać! (1)":teksty:3173], ["Kochać? Kochać! (2)":teksty:3174], ["Nie pasować":teksty:3175], ["To juz koniec":teksty:3178]).

[Mai:ludzie:mai] pisze spokojne, bardzo stonowane wiersze ["Przed snem":teksty:3179], ["Twój głos":teksty:3181], ["Nowy dzień":teksty::3182], choć widać też dekadenckie nastroje w ["Przegrani":teksty:3180]; tylko te fatalne błędy...

Bardzo interesujący wiersz przysyła [Jasit:ludzie:jas]: ["Raj otwarty":teksty:3187] z tym, że nie bardzo wiem co poeta miał na myśli. [DemoneQ:ludzie:demoneq], debiutuje["Cierpieniem":teksty:3193]; to raczej text do metalowej piosenki niż poważniejszy wiersz.

Bardzo dobrym textem przedstawia się natomiast [dr Lee:ludzie:drlee]; nastrojowy, 'jazzowy' wiersz, chociaż ja zmieniłbym ostatnia linijkę. Zapraszam: ["Twardy":teksty:3192].


przysłano: 19 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca