Literatura

Nowości

Na początku, przepraszam za opóźnienia w regularnym uzupełnianiu działu Poezja, ale teraz będzie lepiej. Więc ruszajmy: na rozgrzewkę wiersz [Clio:ludzie:clioaga]: ["Zwątpienie":teksty:3207], a zaraz po nim znacznie bardziej dojrzałe teksty [Wojciecha Giedrysia:ludzie:bloom]: ["Dwa teatry Szaniawskiego":teksty:3208] i ["***":teksty:3209]; impresyjne doznania mieszają się z naturalistycznymi opisami i przemyśleniami- coś wartego przeczytania. Anglojęzyczny text ["The Rush}:teksty:3216] sygnowany podpisem: [M. Wasilewski - SandmaN:ludzie:maxcavalera] to interesująca próba zmuszenia nas nad zastanowieniem się nad życiem w dzisiejszym świecie. Osobiście uważam, że jest tu zmieszanych zbyt wiele technik. [Klemens:ludzie:klemens] na początku uświadamia mnie, iż: "proza jest od jednego końca kartki do drugiego, poezją jest wszystko inne". Jakby nie patrzeć, zaiste, tak jest. Wiersz ["Dziewczynka":teksty:3218], jeśli rozpatrywać go w kategoriach formatowania textu, to jest to z pewnością poezja, ale naprawdę nie wiem, czym się ten text różni od prozy zapisanej w łamanych wierszach... Dzisiejszą porcję nowości zamyka [Jarosław Stadnik:ludzie:krsna]swoimi wierszami [Skok:teksty:3221], ["Ach, jakbym chciał":teksty:3220] i ["Jak ognisty ptak":teksty:3219]. Bardzo dziwny warsztat; niekiedy dość szokują te proste rymy, i dziwna rytmika. Przy odrobinie smaku dodaje to nastroju, ale nie zawsze te środki pojawiają się tam, gdzie powinny.

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 19 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca