Literatura

Nowości

Na zbliżający się weekend zapraszam do lektury debiutów. Oto one:

[Adam Szpigel:ludzie:0070882] ze swoim świetnym, ciężkim i mrocznym wierszem [Ptak:teksty:3241], pełnym nietypowych epitetów i porównań ["Brakiem słowa":teksty] oraz wierszami o takich samych tytułach: "...", które są naprawdę świeżym głosem na Wywrocie.

[Kruk:ludzie:181080] nie chce interpretacji swojego textu ["Moc Nocy":teksty:3255]. Nie intepretuję; informuję.

[Melon:ludzie:melon], autor ["Kwiatu wolności":teksty:3265] opisuje swój text ["Nancy":teksty:3264] jako inny od wszystkich; uważam, że nie odbiega od schematu wiersza o najpopularniejszym uczuciu na Wywrocie.

Z wierszy przysłanych przez [Tusiaczka:ludzie:pasztet2] za bardziej wartościowe uważam ["*":teksty:3303] oraz ["Zegar":teksty:3300]. Pozostałe to: [Brama:teksty:3288], [Dar życia:teksty:3289], [Pytanie:teksty:3302] i [Kołysanka:teksty:3304]. A na koniec: ostatni, ale nie najgorszy wiersz [Rozstanie:teksty:3306] autorstwa [Angel182:ludzie:angel182].


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 19 marca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca