Literatura

Kathy Reichs gościem MFK Wrocław 2012

Czytaliście powieści o doktor Temprence Brennan? A może oglądaliście serial "Kości"? Jeśli tak, to ucieszy Was wieść, że gościem Międzynarodowego Festiwalu Kryminału Wrocław 2012 będzie Kathy Reichs - amerykańska pisarka i antropolog sądowa odwiedzi Polskę 20 października, by odebrać Honorową Nagrodę Wielkiego Kalibru. 

Kathy Reichs – bestsellerowa amerykańska pisarka, której powieści, tłumaczone na kilkadziesiąt języków, nie przestają schodzić ze światowych list bestsellerów. Posiada tytuł licencjacki z antropologii Uniwersytetu Amerykańskiego, tytuł magistra antropologii klinicznej Uniwersytet Northwestern oraz tytuł doktora antropologii klinicznej Uniwersytet Northwestern. Pracowała w Rwandzie po wyniszczającej wojnie domowej na zlecenie Międzynarodowego Trybunału Ds. Zbrodni w Rwandzie przy ONZ w celu ekshumacji zwłok zamordowanych. Doglądała także prac w ramach Fundacji Antropologii w Gwatemali, mających na celu masowe ekshumacje na południu tego kraju w pobliżu jeziora Atitlán. Była też członkiem zespołu specjalnego – Disaster Mortuary Operational Response Team, desygnowanym do prac badawczych i ekshumacyjnych po ataku na World Trade Center. Autorka 19 książek, sprzedanych do ponad 30 państw. (mat.wyd.)

Więcej informacji o autorce: http://www.portalkryminalny.pl/content/view/4174/44/. Więcej informacji na temat MFK Wrocław 2012: http://festiwal.portalkryminalny.pl/


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 18 września 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca