Literatura

Katarzyna Pakosińska w Poznaniu

 

17 grudnia o godzinie 17.30 w Klubie Lizard King w Poznaniu odbędzie się spotkanie autorskie z Katarzyną Pakosińską. Gość opowie o swojej książce "Georgialiki", o Gruzji, którą tam opisuje, a także będzie podpisywać książki.

Katarzyna Pakosińska - artystka kabaretowa i aktorka, znana z występów z Kabaretem Moralnego Niepokoju, a także jako prowadząca wielu gal i koncertów.

 

Jest pasjonatką Gruzji, stąd pomysł napisania książki właśnie o tym kraju. Książka osobista, intymna, opowiadająca o pierwszej miłości i fascynujących przygodach, przeplatana opisami ciekawych zakątków Gruzji. Czytelnicy mają również okazję towarzyszyć autorce podczas wielkiej biesiady - Supry. Przy stole zastawionym gruzińskimi przysmakami toczą się rozmowy, przeplatane toastami, anegdotami i wspomnieniami. 

Organizatorzy: Grupa Księgarń Partnerskich Polskie Księgarnie, Wydawnictwo Pascal i Klub Lizard King.

 

Źródło: materiały prasowe Organizatora


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 16 grudnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca