Literatura

Walter Mosley laureatem Honorowej Nagrody Wielkiego Kalibru

12 października do Wrocławia przyjedzie  amerykański pisarz Walter Mosley, by spotkać się z czytelnikami i odebrać Honorową Nagrodę Wielkiego Kalibru, przyznawaną wybitnym twórcom gatunku.

 

Walter Mosley to pisarz, który zasłynął przede wszystkim jako twórca cyklu powieści o czarnoskórym detektywie i weteranie II wojny światowej Easy Rawlinsie. Polscy czytelnicy nie mieli dotąd wielu okazji, by zapoznać się z twórczością autora: na początku lat dziewięćdziesiątych ukazały się polskie przekłady dwóch jego powieści, później przez ponad dwie dekady ukrywano przed nami znakomitą twórczość tego pisarza. Wydawnictwo EMG postanowiło temu zaradzić: w najbliższym czasie ukaże się wznowienie debiutanckiej powieści Waltera Mosleya "Diabeł w błękitnej sukience".

 

Więcej informacji na temat pisarzahttp://bit.ly/1fCptd8.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 1 pazdziernika 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca