Literatura

Zagraniczne gwiazdy tegorocznego Big Book Festival 2016!

Czwarta edycja Big Book Festival – Dużego Festiwalu Czytania rozpocznie się w piątek,
10 czerwca i potrwa do niedzieli, 12 czerwca. Gośćmi festiwalu będą autorzy z pięciu kontynentów. W tym roku jedynemu międzynarodowemu festiwalowi książki, jaki odbywa się w Warszawie, towarzyszy hasło wielka ucieczka | the great escape.

 

Odbędzie się ponad 50 spotkań, spacerów, gier i dyskusji, a nawet seansów leczniczych. Miejscem wydarzeń tym razem stanie się XVIII-wieczny Pałac Szustra oraz otaczający go Park Morskie Oko. W festiwalu udział weźmie stu gości, w tym znakomici autorzy polscy i zagraniczni.

 

Wśród tegorocznych gości znajdą się m.in.: Martín Caparrós, Boris Akunin , Lars Mytting, Dmitry Glukhovsky, Ed Vulliamy, Vedrana Rudan , Steve Sem-Sandberg, Yasmina Khadra, Michael Crummey, Kristina Sabaliauskaitė, Deborah Moggach, Dmitry Bykow, Rana Dasgupta.

 

Pełny program Big Book Festival zostanie ogłoszony w maju. Festiwal rozpocznie się spektaklem multimedialnym, przez cały weekend działać będzie m.in. otwarta czytelnia, a po raz pierwszy z miejsca wydarzeń nadawać będzie Big Book Radio. Wstęp na wszystkie wydarzenia jest wolny. Organizatorzy spodziewają się ponad 10 tys. uczestników. 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 23 marca 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca