Literatura

Slam na KontenerART w Poznaniu vol. 5

Kiedy: czwartek, 8 września 2016
Start: 22:00
Gdzie: KontenerART, Poznań
Za ile: za kačku

 

Kolejny, już piąty, slam na Kontenerach w Poznaniu, warto dodać – przedostatni w tym miejscu.

 

Do zobaczenia na slamie!
prowadzący turnieje: Maciej Mikulewicz, Roman Franczyk
dodatkowe informacje: Poznański Slam (https://www.facebook.com/PoznanskiSlam/)
zapisy: poznanskislam@gmail.com

Regulamin slamu:

1. Organizatorem turnieju są Kontener Art, Fundacja na Rzecz Kultury Akademickiej oraz inicjatywa Poznański Slam.
2. Zarówno udział w slamie, jak i wstęp są bezpłatne.
3. Zwycięzca turnieju otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 100 zł. Pieniądze zostaną przekazane zwycięzcy w gotówce na miejscu lub za pomocą przelewu bankowego w terminie do dwóch tygodni po zakończeniu turnieju.
4. Osoby chcące wystąpić w slamie dokonują zgłoszenia drogą mailową na adres poznanskislam@gmail.com bądź bezpośrednio u organizatorów w dniu turnieju, o ile lista nie będzie już zamknięta.
5. Organizatorzy mają prawo zamknąć listę w dowolnym momencie.
6. Uczestniczki i uczestnicy prezentują podczas występu wyłącznie własną twórczość.
7. Pojedynczy występ slamera lub slamerki nie może przekroczyć 3 minut, a w przypadku dogrywki 1 minuty.
8. Slam zostanie rozegrany systemem pucharowym. Uczestniczki i uczestnicy pierwszej rundy zostaną przeciwstawieni sobie poprzez losowanie. Osoba, która wygra w danej parze przejdzie do następnej rundy. Liczba rund będzie zależała od liczby zgłoszeń. O zwycięstwie w danej rundzie decyduje sześciu sędziów wybranych przez prowadzących spośród publiczności. Mogą oni przyznać od 1 do 10 punktów, które zliczane są po każdej rundzie przez prowadzących, przy zastosowaniu zasady, że jedna najniższa i jedna najwyższa ocena nie są brane pod uwagę. Kto otrzyma większą sumę punktów, wygrywa.
9. Jeżeli podczas pojedynku slamerów głosy sędziów rozłożą się po równo, wówczas odbywa się dogrywka.
10. Podczas turnieju nie wolno korzystać z żadnych rekwizytów, instrumentów muzycznych, kostiumów oraz podkładu muzycznego. DOZWOLONE ZOSTAJĄ kartki i urządzenia elektroniczne służące do śledzenia własnych tekstów podczas występu.
11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do wykorzystania dokumentacji występów (obejmującej wizerunek uczestników – udział w slamie oznacza złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na nieodpłatne i nieograniczone w czasie prawo do utrwalenia i rozpowszechniania przez Organizatorów wizerunku uczestnika) w celach promocyjnych i dokumentacyjnych.
12. Kwestiami nieuwzględnionymi w regulaminie oraz jego interpretacją zajmuje się osoba prowadząca turniej.

Slamerzy z innych miast! Jeżeli szukacie noclegu, dajcie wcześniej znać, dysponujemy kilkoma miejscami w hostelu!

www.fundacja-fka.pl

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 5 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca