Literatura

Graham Masterton w Polsce!

W piątek 30 września Warszawę odwiedzi Graham Masterton!

 

Pretekstem do wizyty jest polska premiera Sióstr krwi, najnowszej książki z kryminalnego cyklu z detektyw Katie Maguire.

 

Mistrz grozy spotka się z czytelnikami w piątek 30 września o godzinie 18:00 w Empiku Junior na ul. Marszałkowskiej 116/122.

 

Spotkanie poprowadzi Piotr Pocztarek, który wnikliwie odpyta Grahama Mastertona, a potem odda mikrofon ciekawskim fanom.

 

Tym razem na pełnoletnich uczestników spotkania, czeka dodatkowa atrakcja – możliwość wzięcia udziału w losowaniu wyjątkowej nagrody, którą jest przejście przez piwnicę grozy Horror House II z samym Grahamem Mastertonem. Nagrodę będzie można odebrać tuż po spotkaniu. Szczęśliwców, wylosowanych ręką mistrza, zaprosimy na ulicę Nowy Świat 52 na godzinę 20:30 – będą mieli okazję bać się razem królem strachu.

 

Serdecznie zapraszamy i życzymy powodzenia!

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 13 września 2016 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca