The Weeknd projektuje dla H&M

Megafon.pl
Megafon.pl
Kategoria muzyka · 1 marca 2017

The Weeknd, gwiazdor współczesnego R&B z Kanady, przygotował specjalną, wiosenną linię ubrań dla marki H&M.

Jego kolekcja "Spring Icons" już jest dostępna. - Ikony to nie tylko puste symbole trendów w muzyce czy ubiorze - komentuje artysta. - Ikony nabierają życia dzięki ludziom, którzy nadają im sens.

Pod tym adresem oraz tutaj można obejrzeć spoty promujące linię ubrań muzyka.

O The Weekndzie zrobiło się głośno za sprawą mikstejpów, które wrzucił do sieci i nagrania "Wicked Games". Oficjalnie zadebiutował w 2013 roku albumem "Kiss Land". Na drugi longplay "Beauty Behind the Madness" fani musieli czekać do 2015 roku. Zestaw pokrył się w USA platyną, a w ojczyźnie artysty podwójną platyną. Muzyk nagrał też przebój "Earned It" na ścieżkę muzyczną "Pięćdziesięciu twarzy Greya", za który otrzymał nominację do Oscara. Współpracował z Drakiem, Arianą Grande, Sią czy Laną Del Rey. 25 listopada ukazał się jego najnowszy album "Starboy".

30 czerwca dwukrotny laureat Grammy wystąpi na Open'erze.