Remi Wolf, stająca się szybko jedną z czołowych twarzy muzyki pop, opublikowała nowy singiel "Liquor Store".
"Liquor Store" ukazuje ekscentryczny urok Wolf oraz talent do tworzenia chwytliwych i przejmujących piosenek. Premierze audio towarzyszy ciekawa wizualizacja, łącząca szeroką gamę kolorów i efektów, które wprowadzają nas do psychodelicznej duszę artystki.
- W "Liquor Store" wydaje mi się, jakbym zrzucała swoją skórę - mówi artystka. - Opowiada o mojej podróży z trzeźwością, która była dla mnie główną zmianą życiową w ciągu ostatniego roku. Pod koniec 2020 roku, po sześciu miesiącach poza studiem nagraniowym, doświadczyłam szalonego, wybuchowego wręcz tygodnia, w którym wszystkie te uczucia wylewały się ze mnie - "Liquor Store" uchwycił ich wiele. To moje pierwsze dziecko z tego okresu i mam nadzieję, że je pokochasz.
W 2020 Remi Wolf wydała drugą w karierze EP-kę, "I'm Allergic to Dogs!". Niedawno ukazała się też EP-ka z remiksami w wykonaniu Nile'a Rodgersa, Becka, Hot Chip, Panda Bear i wielu innych. 25-letnia artystka wystąpiła w "The Tonight Show Starring Jimmy Fallon", gdzie wykonała mash-up swojego wielkiego hitu "Photo ID" oraz singla "Hello Hello Hello!". "Photo ID" zgromadziło ponad 10 miliardów wyświetleń na TikToku, a niedawno piosenka doczekała się świetnego remiksu w wykonaniu Dominica Fike´a. Do fanów Remi Wolf zaliczają się dziennikarze NPR, TIME, Pitchforka, "The Los Angeles Times", "Paper", "Nylon" czy "Billboard". Czy dołączysz do tego grona dzięki "Liz"?
Debiutancki album niepokornej artystki już jesienią.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.