Uwaga: Wstęp wolny, wymagana rejestracja.
Bartosz Brusiło (PepsiCo), Marcin Hinz (ABM) i Łukasz Siemaszko (AMA Institute) wspólnie z Wami zastanowią się:
Czy mała skala jest w stanie konkurować z masą?
Które dane są lepsze?
Czy "duże" i "małe" dane mogą ze sobą współpracować?
Możliwości Big Data są ogromne, ale w tym zakresie najistotniejsze nie są dane, ale ich analiza. Tworzenie nie korelujących ze sobą tzw. data lakes z nadzieją, że ujrzy się w nich magiczną odpowiedź niczym w bajkowym lusterku to próżny trud. Z drugiej strony mamy obserwacje jakościowe, którym często przypisuje się wspieranie innowacyjności, ale czy mała skala jest w stanie konkurować z masą?
Które dane są lepsze? Czy "duże" i "małe" dane mogą ze sobą współpracować?
Kiedy: wtorek | 18 czerwca | godz. 18:00
Gdzie: Klub Komediowy | ul. Nowowiejska 1
Gospodarzami cyklu INSIGHT CLASH są:
Fieber Anna i Marek Tobota
O INSIGHT CLASH
Insight clash to arena, na której zderzają się różne perspektywy. Zaprojektowana jako swobodna przestrzeń wymiany myśli dla architektów doświadczeń, data scientist, psychologów, socjologów i każdego kto interesuje się wiedzą nt. człowieka i otaczającego nas świata.