Literatura

"ODWRACANIE MARKI" Marty Neumeier

Eksplozja komunikacji i siła, którą daje klientom komunikowanie się, wywraca firmę do góry nogami. Pytanie nie polega na tym, CZY twoja firma również zostanie postawiona na głowie, tylko KIEDY to nastąpi.

Najlepsi klienci bowiem to już nie tylko konsumenci. To konkretni ludzie, mający nadzieje, potrzeby i emocje. Dzielą się z innymi ocenami, mają swoje kaprysy, wyrażają bardzo osobiste poglądy i sami piszą własne historie.

Klient ma znacznie większą kontrolę nad produktami, które lubi czy wręcz uwielbia. To nie są już marki tylko KUPOWANE – są to marki, z którymi się UTOŻSAMIAMY. Klient chce mieć coś do powiedzenia w kwestii tego, co się produkuje i jak się towar dostarcza. Klient jest w stanie sam podwinąć rękawy i pomagać, nie tylko promując markę wśród swoich znajomych, ale i budując jej treść, podsuwając pomysły, a nawet sprzedając produkty i usługi.

To Twój klan? Dokąd go poprowadzisz?

Budowanie świadomości marki, które obecnie odbywa się przede wszystkim w mediach społecznościowych, przekazuje losy firm w ręce klientów. Jest to odwracanie marki, rzut judo, którego efekty widzi cała branża. Technika, która pogrąża niektóre firmy, a inne podnosi do statusu supergwiazd.

Dziś wybór jest prosty: Odwróć się albo sami cię odwrócą. Swoją klarowną opowieść o tym, jak przeskoczyć wprost do przyszłości rządzonej przez konsumentów Neumeier prowadzi lekko i bez wysiłku. Przekształć swoją markę w miniruch społeczny, który klienci będą z przyjemnością współtworzyć, a ty patrz, jak rośnie i niech oko twoje radują zyski.

 

Więcej http://studioemka.com.pl/index.php?page=p&id=600

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 22 czerwca 2017 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca