Kubki z nadrukiem sprawdzą się we wszystkich rodzajach przedsiębiorstw. To bardzo ciekawy gadżet reklamowy, ponieważ dobrze wprowadzony staje się używany praktycznie codziennie przez użytkownika. Kubki z nadrukiem służą często do promocji nowych biznesów, dopiero rozpoczynających karierę. Przykłady? Uruchomienie nowego portalu sprzedażowego, platformy do realizacji zamówień może wiązać się z pozyskaniem różnych partnerów. Jeżeli portal otrzyma pozytywną opinię, czy bardziej rozbudowaną recenzję można skontaktować się z autorem i obdarować go właśnie kubkiem z nadrukiem firmowym przedstawiającym częściowo wizję przedsięwzięcia. Kubki z nadrukiem to doskonała nagroda w konkursach organizowanych przez media społecznościowe i dodatek motywacyjny dla pracowników osiągających coraz lepsze wyniki sprzedażowe. Czasami to właśnie gadżet marketingowy stanowi o budowaniu lojalności i zaufania wśród grupy docelowej, ale również samych pracowników powiązanych z firmą.
Przy zamawianiu gadżetów reklamowych pojawiają się dwie drogi działania. W pierwszej kolejności możesz zdecydować się na przesłanie własnego projektu graficznego bezpośrednio do producenta. Z drugiej strony często pojawia się opcja optymalizacji grafik przez zewnętrznych ekspertów i to w formacie bezpłatnym lub budżetowym, w zależności od stawianych wymagań. Kubki z nadrukiem warto podzielić na serie tematyczne odnoszące się do różnych komunikatów promocyjnych, do specyfiki marki. Przyda się optymalizacja kolorystyczna zgodna ze strategią identyfikacji wizualnej. Większość konsumentów docenia kubki z nadrukiem, ponieważ to akcesorium niezwykle praktyczne, trudne w uszkodzeniu, a wzór motywacyjny z zabawnym napisem może wręcz umilić rozpoczęcie dnia.
Zastosowanie gadżetów reklamowych zależy tak naprawdę od kreatywności przedsiębiorstwa i od dokładnego przeanalizowania charakterystyki grupy docelowej. Kubki z nadrukiem to właściwie bardzo uniwersalna, trwała, sprawdzająca się w większości kampanii reklamowych propozycja zapewniająca wiele satysfakcji oraz długoterminowej użyteczności w zakresie budowania pozytywnego wizerunku. Trudno przejść obok takiego pomysłu obojętnie.