Literatura

Hej, mikrofony w dłoń! Konkurs z nagrodami! Wywrotowy Podcast Literacki.

Drodzy Wywrotowicze, drogie Wywrotowiczki!

Z wielką przyjemnością mamy zaszczyt poinformować was o nowej sekcji w naszym serwisie – wywrotowy Podcast! literacki. Prezentujemy tam nagrania utworów literackich w postaci plików MP3. Jeśli już czasami masz dość muzyki i nie wiesz co wrzucić do swojego iPoda – posłuchaj literatury!

Każdy zarejestrowany wywrotowiec może przesłać swoje nagranie, które po zaakceptowaniu przez nas będzie dostępne do ściągnięcia. Chwytaj zatem za mikrofon i nagrywaj! Ważne jest, aby nagranie mieściło się w określonych ramach – głównym celem projektu jest prezentacja tekstów literackich. Możesz nagrać własne wiersze, lub opowiadania, lecz jeśli nie jesteś poetą czy pisarzem – nie martw się. Nagraj tekst który szczególnie Cię inspiruje - opublikowany w naszym serwisie, lub znaleziony w dowolnym tomiku poezji. Recytuj Mickiewicza, Wojaczka, Szymborską, Baudelaire’a czy Eliota i przesyłaj nagrania do nas.

Daj się ponieść fantazji – wszystkie chwyty dozwolone! Możesz w nagraniach stosować efekty dźwiękowe, podkłady muzyczne, filtry akustyczne i co tylko przyjdzie Ci do głowy. Dzisiejsza, łatwo dostępna technika cyfrowa pozwala na rejestrowanie dźwięku w każdych warunkach – na dworcu PKP, podczas jazdy na nartach, pośrodku zatłoczonej ulicy i w samym środku puszczy kampinoskiej. Zaskocz nas czymś wyjątkowym.

Uwaga! Konkurs

Spośród nadesłanych podcastów co miesiąc będziemy wybierać najlepsze i nagradzać autorów nagrodami. W marcu na najlepsze nagranie czeka dyktafon cyfrowy Olympus VN-3100PC! Przewidujemy też nagrody dla wyróżnionych tekstów. Aby zapoznać się z regulaminem i aby posłuchać wyróżnionych tekstów zapraszamy na stronę projektu.

wywrotowy Podcast! literacki



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
estel
estel 3 marca 2007, 15:37
bardzo dziękujemy. :)
nF
nF 4 marca 2007, 23:42
Fajny pomysł, dodałem się.
tigger 5 marca 2007, 17:12
Nareszcie mozna pokazac co sie umie i co komu w duszy cyka...o)...poperan w 100% takie imprezy i pisze sie na nie 2 rekami....hoho bedzie sie dzialo..:oD
tigger 5 marca 2007, 17:13
sorrka za bledy..:oD...radocha...
Carbo
Carbo 5 marca 2007, 17:47
świetny pomysł! coś nowego.
Arek Janicki
Arek Janicki 5 marca 2007, 22:09
Po dwóch dniach od oficjalnego otwarcia Podcastu pojawiło się kilka nowych nagrań. nonFelix zaatakował hardkorem a'la Świetlicki, Seweryn przyjemnym brzdąkaniem, a Blanka przesłała z Paryża kawałek niezłej piosenki aktorskiej.
Usłyszeć wasze głosy - to dla mnie zupełnie zjawiskowe doznanie. Aż sam jestem ciekaw co będzie dalej.
tigger 12 marca 2007, 01:38
dziekuje ludziska za mile komentarze...oby ich bylo wiecej....:o)...pozdrawiam i zapraszam w skromne moje progi...:oD
przysłano: 23 czerwca 2009 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca