Literatura

Konkurs: Kroniki Awatarów

Z okazji wydania ostatniej, trzeciej części Kroniki Awatarów EDDA Wydawnictwo Telbit ogłasza konkurs, gdzie jak zawsze można wygrać cenne książkowe nagrody. 

Wśród wszystkich osób, które prześlą do poprawne odpowiedzi na trzy pierwsze pytania, rozlosują trzy nagrody w postaci książki "EDDA. III część Kroniki Awatarów".

Dodatkowo, osoba która jako pierwsza wyśle poprawną odpowiedź także na czwarte pytanie (dodatkowe), otrzyma całą trylogię Kroniki Awatarów.

 

Pytania konkursowe:

1. Jaką nagrodą został uhonorowany polski przekład trylogii Kroniki Awatarów?

2. Jaki przedmiot na co dzień wykłada Conor Kostick w Trinity College?

3. Proszę wymienić przynajmniej 6 patronatów medialnych dowolnej część Kroniki Awatarów.

Pytanie dodatkowe:

4. Z jakiego kraju pochodzili dziadkowie autora Kroniki Awatarów?


REGULAMIN:

Odpowiedzi proszę wysyłać e-mailem na adres: portal@telbit.pl w temacie pisząc "Konkurs KRONIKI AWATARÓW".

Osoby, które wyślą maila proszone są o pozostawienie po sobie śladu na naszym facebook?owym profilu http://www.facebook.com/wydawnictwotelbit (tylko wśród nich rozlosujemy nagrody).

Każda osoba może wysłać tylko jedno zgłoszenie.

Konkurs trwa od 23 do 29 kwietnia 2012 r.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 30 kwietnia i wtedy ogłosimy na facebooku listę zwycięzców naszej zabawy. Laureatów powiadomimy także mailowo z prośba o podanie adresu, na który wyślemy nagrody.

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące zasad konkursu, piszcie do nas na facebooku lub mailowo na adres: sebastian@telbit.pl.


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 24 kwietnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca