Literatura

Kraków na Majówkę

Dlaczego nie połączyć przyjemnego z pożytecznym? Zwłaszcza teraz – przed długim weekendem! eBookpoint.pl przygotował wirtualny przewodnik po Krakowie.


Darmowa aplikacja to m.in. mapy offline, które nie wymagają dostępu do Internetu, lokalizacja oparta o GPS, która bez problemu prowadzi do wybranego celu, 380 staranie wyselekcjonowanych i opisanych atrakcji podzielonych na kilkanaście wygodnych kategorii, zdjęcia, informacje o komunikacji miejskiej, bazie noclegowej i gastronomicznej.


 

Wydawca ebooków wolnych od DRM tym razem zaprasza do GRY. Dzięki aplikacji, którą można pobrać na Androida, iPhone’a i iPada można nie tylko zwiedzać Kraków, ale także zagrać i co najważniejsze wygrać jeden z sześciu przewodników Wydawnictwa Bezdroża.


 


Darmowy przewodnik po Krakowie stanowi swoistą mapę, która prowadzi przez poszczególne fazy gry. I co ważne nagroda jest gwarantowana. eBookpoint .pl nie poprzestaje na jednym etapie, gra rozgrywa się w 3 odstępach czasowych, a swój finał ma 31 maja 2012r. Majówka w tym roku jest zdecydowanie najdłuższa.

 

 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 25 kwietnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca