Literatura

Paryż na widelcu

 

Czy wiesz...

 

…jakie jest w Paryżu najbardziej romantyczne miejsce, by powiedzieć „kocham cię”? A jakie najbardziej seksowne?

…gdzie znaleźć najlepsze dzieła sztuki, ale z dala od tłumów?
…dlaczego paryscy mężczyźni mają zwyczaj sikać na ulicy?
…czym zajmują się obrońcy praw zwierząt w paryskim metrze?

Stephen Clarke odkrywa wszystko, co paryżanie wiedzą o swoim mieście, ale czego nie chcą wam powiedzieć.

CO PARYŻANIE MÓWIĄ O PARYŻU:

Bóg wymyślił paryżan, by cudzoziemcy nie mogli zrozumieć Francuzów.
Aleksander Dumas syn, pisarz

W wieku dwudziestu lat paryżanka jest urocza, w wieku trzydziestu – zniewalająca, w wieku czterdziestu – urocza. A po czterdziestce? Nie, paryżanka nigdy nie ma więcej niż czterdzieści lat.
André Maurois, pisarz

Paryż ma najczystsze ścieki na świecie, bo psy je szanują.
Alain Schifres, dziennikarz

Bycie paryżaninem oznacza przepychanie się na początek kolejki oraz umiejętność doprowadzania ludzi do szału przez zwykle wzruszenie ramionami.
Stephen Clarke, pisarz

 


NOTKA AUDIOBOOKA:

autor: STEPHEN CLARKE
tytuł: PARYŻ NA WIDELCU
przekład: Hanna Baltyn
kategoria: książka audio
czyta: Marcin Rudziński
data premiery: 16. 05. 2012 r.
cena detaliczna: 29,90 PLN

 

AUTOR

Stephen Clarke urodził się w 1959 roku w Wielkiej Brytanii. Studiował w Oksfordzie. Od kilkunastu lat mieszka i pracuje w Paryżu. Autor bestsellerów Merde! Rok w Paryżu (W.A.B. 2006), Merde! W rzeczy samej (W.A.B. 2007), Merde! chodzi po ludziach (W.A.B. 2008) oraz M jak merde! (W.A.B. 2010). Wydał również żartobliwy poradnik Jak rozmawiać ze ślimakiem. Dziesięć przykazań, które pomogą ci zrozumieć Francuzów (W.A.B. 2008), a ostatnio 1000 lat wkurzania Francuzów (wydanie W.A.B. w przygotowaniu).
stephenclarkewriter.com

Zdjęcia



Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 17 maja 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca