Literatura

Spotkanie z Jackiem Komudą w Sopocie

Wydawnictwo Fabryka Słów oraz Miejska Biblioteka Publiczna zaprasza na spotkanie autorskie z Jackiem Komudą. Pierwsza szabla polskiej literatury. 

Spotkanie odbędzie się w niedzielę 19 sierpnia o godzinie 16:00 w Miejskiej Bibliotece w Sopocie na ulicy Obrońców Westerplatte 16.

Pisarz, niezależny historyk, autor powieści historycznych i fantastycznych, których akcja rozgrywa się w Rzeczpospolitej szlacheckiej i w XV-wiecznej Francji. Wierny prawdzie, nie stroni od brutalnych, mocnych kart historii. Woli pisać ku przestrodze niż ku pokrzepieniu serc. 

Nakładem Fabryki Słów wydał następujące powieści: Wilcze gniazdo (2002), Bohun (2006) poświęcony największej klęsce Rzeczpospolitej w wojnach z Kozakami, Czarna szabla i Diabeł Łańcucki (2007) odtwarzające wielokulturowe XVII-wieczne Bieszczady, Galeony Wojny (2007) nawiązujące do walk polskie floty za czasów Zygmunta III Wazy i piracką Czarną banderę (2008) opisująca brutalny świat korsarzy i buntowników: Imię Bestii (2005) i Herezjarchę (2008) zbiory poświęcone Franciszkowi Villonowi oraz Samozwaniec (2009, 2010, 2011), pierwsze trzy tomy cyklu "Orły na Kremlu"


przysłano: 19 sierpnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca