Literatura

ADAX otwiera drzwi do świata kultury

Akcja „Kultura w tablecie”, której bohaterami są tablety polskiej marki ADAX, ruszyła we Wrocławiu! Jej celem jest zachęcenie wielbicieli intelektualnej rozrywki do korzystania z mobilnych urządzeń.

 

Nietypowy, bo o powierzchni 20m2 tablet, od poniedziałku stanowi swoistą bramę do świata kultury - wrocławskiej Mediateki. W środku tej nowoczesnej instytucji, oprócz bogatego  zbioru multimediów, znajdziemy różne modele tabletów marki ADAX. Można z nich swobodnie korzystać sprawdzając repertuar kin, czytając  e-booki, oglądając filmy na YouTube, surfując po Internecie czy po prostu testując setki dostępnych aplikacji.

 

„Cieszymy się, że od dzisiaj, odwiedzający Mediatekę będą mogli oswoić się z tabletami. Te mobilne urządzenia dają bardzo wiele możliwości: ułatwiają komunikowanie się, zapewniają rozrywkę, stanowią łatwo dostępne źródło informacji.  Ze względu na swoją funkcjonalność umożliwiają korzystanie z bogatej oferty multimedialnej niezależnie od miejsca w którym się znajdujemy.” – mówi kierownik Mediateki Anna Janus.

 

Akcja „Kultura w tablecie” ma na celu zachęcić do korzystania z intelektualnej rozrywki właśnie za pomocą tabletu. To świetny sprzęt dla tych, którzy chcą zabierać ze sobą ulubione książki, filmy czy muzykę lub mieć do nich nieograniczony dostęp poprzez Internet. Niewielki rozmiar i waga urządzenia pozwalają komfortowo nosić je w damskiej torebce czy bocznej kieszeni spodni.

 

W ramach akcji, Incom SA, właściciel marki ADAX przygotował we współpracy ze sklepami PROLINE we Wrocławiu atrakcyjną ofertę cenową na tablety. Specjalna promocja będzie obowiązywała do końca stycznia 2013 roku. O szczegóły można pytać we wrocławskich salonach PROLINE. Dodatkowo, każdy zakup zostanie nagrodzony darmowymi e-bookami wydawnictwa Nowy Świat.

 

Na potrzeby akcji został przygotowany specjalny komiks autorstwa Macieja Łazowskiego, laureataMiędzynarodowego Festiwalu Komiksu, twórcy znanego komiksu internetowego:głosywmojejglowie.pl

 

Patronat nad akcją objęła Gazeta Wyborcza.

Szczegóły akcji można znaleźć na www.adax.pl/kulturawtablecie

 

Linki:

www.adax.pl

www.incom.pl


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 10 grudnia 2012 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca