Literatura

Wesprzyj projekt Filipa Szyszkowskiego

 

Filip Szyszkowski – na swoim koncie ma już pierwsze osiągnięcia, m.in. książka ,,Bezkształt” i projekt muzyczny ,,Gramms21”. Od przeszło trzech lat pracuje także jako dziennikarz, specjalizując się rynkiem muzycznym. Na stronie: wspieramkulture.pl/projekt/196-Druga-ksiazka-Filip… Filip założył projekt, który jeżeli zostanie zrealizowany, pozwoli mu na wydanie jego drugiej książki. 

Co w niej będzie? Jedna powieść (powiastka?) w odcinkach i cztery opowiadania.

  • Trzy części "Defibrylacji"

Pierwszą część można przeczytać w internecie pod TYM ADRESEM

 

  • "Izolacja"

Można przeczytać za darmo TUTAJ.

 

  • "Klaun"

Premierowa creepypasta/opowiadanie o cyrku.

 

  • "Matka"

Tekst, który ukazał się w pierwszej książce - ale autor postanowił, że w różnych wersjach będzie pojawiał się w jego kolejnych wydawnictwach.

 

  • "Rozkład jazdy"

 Tajemnica.

 


Więcej informacji niebawem. Kontakt z Filipem Szyszkowskim TUTAJ.

 

Fragment drugiej części Defibrylacji:

W starym porządku świata Jack był wygnańcem, malował obrazy, które łamały wszystkie kanony, tabu i przekraczały wszystkie granice. Utrzymywał się z oszczędności, sprzedał w życiu jeden obraz za sumę wystarczającą do zrobieniu paru biznesów - nie do końca legalnych - i potem jakoś to leciało. Nie miał dużych wymagań, mieszkanie w bloku niedaleko lasu, trochę mrożonek i konserw, farby. Pracownie urządził sobie w bunkrze. Winę za brak popytu na jego malowidła zrzucał na zapach moczu, którym śmierdziały jego płótna. W końcu bunkier zamieszkiwało kilku bezdomnych, którzy w dosyć niewybredny sposób pokazywali niechęć do Jacka.

Teraz ta nieprzystosowana do starego porządku świata jednostka została wrzucona w chaos. Pławił się w tym, kąpał i upajał.

 

 

Chcesz pomóc Filipowi? Wejdź na stronę: http://wspieramkulture.pl/projekt/196-Druga-ksiazka-Filipa-Szyszkowskiego

 

 

Patronat medialny:
Wywrota


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 13 kwietnia 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca