Literatura

Nauczyciel Sztuki - premiera książki | Kłosowski, Dunin, Piątek, Konarzewska

W czwartek 18 kwietnia o godz. 19.00 Krytyka Polityczna zaprasza na premierę Nauczyciela Sztuki - przewrotnej opowieści płaszcza i szpady autorstwaWojciecha Kłosowskiego.

Udział wezmą: Wojciech Kłosowski, Kinga Dunin i Tomasz Piątek; prowadzenie: Marta Konarzewska.

Krytyka Polityczna, ul. Foksal 16, II p., Warszawa, wstęp wolny


O KSIĄŻCE

Nauczyciel Sztuki to krwista i przewrotna powieść płaszcza i szpady, ale także coś więcej. To spotkanie z prawdziwym mistrzem – takim, o jakiego spotkaniu marzymy przez całe życie. To wciągający labirynt przygód i intryg, w których szermuje się nie tylko mieczem, szablą i trucizną, ale także myślą. Zobacz, jak okrutny fanatyzm walczy z mądrością, miłością, tolerancją  i odkryj, co z tym wszystkim wspólnego mają koty. 
 

>> czytaj fragment
>> strona książki na Facebooku
 
>> zamów książkę w księgarni KP
>> książka dostępna także jako ebook
 

O AUTORZE

Wojciech Kłosowski (1959) Nauczycielem Sztuki debiutuje jako powieściopisarz, sprawiając zapewne niespodziankę tym wszystkim, którzy znają go od lat jako eksperta samorządowego - specjalistę od lokalnych strategii, czy jako wykładowcę zarządzania kulturą i problemów rewitalizacji miast. „Pięćdziesiąt trzy lata, to dobry wiek na napisanie powieści - mówi autor. - Jest już o czym pisać i jest jeszcze dla kogo”. 


KOLEJNE SPOTKANIA Z AUTOREM:
23.04, godz. 18.00 - Poznań, Empik, ul. Ratajczaka 44
25.04, godz. 18.00 - Cieszyn, Świetlica Krytyki politycznej "Na granicy"
27.04 - Grojkon 2013, Bielsko-Biała, Akademia Techniczno-Humanistyczna
 


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 15 kwietnia 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca