Literatura

„Teorie Spisków” już do kupienia

Po tygodniach oczekiwania rusza przedsprzedaż „Teorii Spisków”, antologii opublikowanej w ramach konkursu literackiego przez Wydawnictwo Craiis.

 

„Teorie Spisków” to unikalny zbiór opowiadań, których tematyka oscyluje między fantastyką i obyczajem. Pod literacką lupę trafiają między innymi: Watykan, Tudorowie, globalne ocieplenie i mroczny świat losowych gier liczbowych. Trzynastu początkujących autorów bawi się konwencjami i faktami, z fantazją szukając drugiego dna w pozornie zwyczajnych rzeczach i wydarzeniach.

 

Konkurs, w wyniku którego powstała antologia, był pierwszą tego typu inicjatywą skierowaną do środowisk literackich w sieci. Z niemal setki nadesłanych utworów wybrano trzynaście, w tym dzieła debiutantów.

 

„Teorie Spisków” można nabyć w sklepie internetowym pod adresem http://wydawnictwo.craiis.org.pl/sklep/ oraz na łódzkim Kapitularzu, gdzie Wydawnictwo Craiis będzie miało swoje stoisko. Wysyłka zamówionych egzemplarzy rozpocznie się w pierwszej połowie października.

 

Patronat medialny:
Wywrota


Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 17 września 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca