Literatura

Spotkanie ze Stefano Libertim w Kinotece

 

Zapraszamy na pokaz filmu „Zamknięte morze” i spotkanie ze Stefano Libertim, autorem książki Na południe od Lampedusy (tłum. Marcin Wyrembelski).

 

Spotkanie odbędzie się 30 listopada w Kinotece (Pałac Kultury i Nauki, wejście od al. Jerozolimskich).
 

16:30 - pokaz filmu Zamknięte morze / Closed sea, reż. Stefano Liberti/Andrea Segre. Wstęp: 5 zł.

 

17:30 - spotkanie ze Stefano Libertim poprowadzi Aleksandra Szymczak. Wstęp wolny.

 

 

Stefano Liberti jest dziennikarzem prasowym i telewizyjnym. W 2004 roku wraz z Tizianą Barrucci opublikował cykl reportaży Lo Stivale meticcio. L’immigrazione in Italia oggi (Wielorasowy półwysep. Imigracja w dzisiejszych Włoszech). W 2007 roku otrzymał Nagrodę im. Marco Luchetty w kategorii „Najlepszy dziennikarz prasowy”, a w roku 2009 Nagrodę im. Indro Montanellego oraz Nagrodę im. Guido Carlettiego w kategorii „Dziennikarstwo społeczne” za wydaną w tym samym roku książkę Na południe od Lampedusy. Rok później został laureatem nagrody L’Anello Debole. W 2011 roku ukazała się jego najnowsza książka Land grabbing.

30 listopada 2013, 17:30

Dodaj komentarz anonimowo lub zaloguj się
 
przysłano: 19 listopada 2013 (historia)


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zgłoś obraźliwą treść

Uzasadnij swoje zgłoszenie.

wpisz wiadomość

współpraca